ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 28 تير 1389     |     کد : 8481

بررسي جنايت تروريستي زاهدان

در پي حادثه تروريستي زاهدان و تاکيد رئيس مجلس شوراي اسلامي مبني بر رسيدگي موضوع در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي نشستي امروزبا حضور وزارتخانه ها و دستگاه هاي مربوط درکميسيون امنيت ملي برگزار شد.


در پي حادثه تروريستي زاهدان و تاکيد رئيس مجلس شوراي اسلامي مبني بر رسيدگي موضوع در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي نشستي امروزبا حضور وزارتخانه ها و دستگاه هاي مربوط درکميسيون امنيت ملي برگزار شد.
به گزارش واحد مرکزي خبر، در اين جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمين ابوترابي نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد ابتدا علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون ضمن محکوم کردن عمليات تروريستي اخير به عمليات غرور آفرين ماههاي اخير از جمله دستگيري عبدالمالک ريگي و آزادي عطارزاده ديپلمات وزارت امور خارجه و شهرام اميري اشاره داشت و اين قبيل اعمال تروريستي را يکي از دلايل ناکامي دشمنان ايران اسلامي دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامي از اين طريق سعي دارند موفقيت هاي بدست آمده را تحت الشعاع قرار دهند.
بروجردي ضمن تاکيد بر لزوم هوشياري و انسجام بيشتر در ارتباط با امنيت منطقه از مسئولان حاضر در اين نشست خواست تا با تمهيدات لازم از تکرار حوادثي از اين قبيل جلوگيري کنند.
سپس حجت الاسلام ابوترابي ضمن برشمردن اقدامات دولت در جهت عمران و آباداني بيشتر استان سيستان و بلوچستان و لزوم ادامه اين مسير تاکيد کرد که نبايد اقدامات از اين قبيل مانع ادامه تلاش هاي بيشتر شود.
وي افزود:آمريکا و اذناب آن بدنبال آن هستند که با اقدامات تروريستي امنيت کشور که در منطقه بي نظير است، مخدوش شود و به موجب آن نيروهاي سرخورده و گروهکها را به ادامه شرارت در منطقه اميدوار و دلگرم کنند.
محمدنجار وزير کشور در اين نشست ضمن تشريح اقدامات و تدابير امنيتي از سوي دولت گفت: بزودي تروريست ها به سزاي اعمال خود خواهند رسيد.
وي ضمن يادآوري روابط خوب جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي همسايه گفت:توقع ما از کشورهاي همسايه اين است که با اقدامات مشترک امنيتي ريشه عمليات تروريستي در منطقه را بخشکانيم و از حضور نيروهاي بيگانه که گامي در جهت بر هم زدن نظم و امنيت منطقه است، جلوگيري کنيم.
حجت الاسلام مصلحي وزير اطلاعات نيز با ستودن سطح آگاهي و هوشياري مردم بر ارتباط تنگاتنگ تروريست ها با دستگاه هاي اطلاعاتي آمريکا ، ناتو و اسرائيل تاکيد کردو گفت:تروريست ها تحت نظر نيروهاي اطلاعاتي آمريکا و اسرائيل سعي در بر هم زدن نظم و امنيت در منطقه را دارند.



نوشته شده در   دوشنبه 28 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode