ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 تير 1389     |     کد : 8392

فضاسازی نتانیاهو برای تحرکات جدید علیه حزب الله و مقاومت

بر این اساس صهیونیست ها که با انتشار این عکس ها ادعا می کنند حزب الله لبنان در شهرها و روستاهای نزدیک به مرز و در نزدیکی مدرسه و بیمارستان و دیگر اماکن عمومی، اسلحه انبار می کند...

بر این اساس صهیونیست ها که با انتشار این عکس ها ادعا می کنند حزب الله لبنان در شهرها و روستاهای نزدیک به مرز و در نزدیکی مدرسه و بیمارستان و دیگر اماکن عمومی، اسلحه انبار می کند و ستاد فرماندهی تشکیل می دهد، در صددند تا ضمن پوشش نهادن بر تحرکات نظامی و اطلاعاتی ـ امنیتی خود بار دیگر فضا را به سمت درگیری پیش برده و کم کم اذهان عمومی را برای تحرکات احتمالی آماده کنند.
سرویس بین الملل ـ روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شد: یک مقام ارشد حزب الله فهرستی از 10 نقطه نظامی در داخل سرزمین های اشغالی تهیه کرده است که می تواند در جنگ احتمالی آینده آن ها را هدف حملات خود قرار دهد.
به گزارش "تابناک" هاآرتص همچنین مدعی است که شيخ نبيل قاووق، فرمانده حزب الله در منطقه جنوب، پس از آن این اظهارات را بیان داشته که اسراییل نقشه و عکس های هوایی از آنچه که آن را شبکه ای از انبارهای اسلحه و ستادهای فرماندهی حزب الله در جنوب لبنان می خواند، ارائه کرده است.
بر این اساس صهیونیست ها که این عکس ها را در چهارمین سالگرد جنگ 33 روزه ـ که در آن 1200 تن از مردم لبنان و 160 نفر از صهیونیست ها کشته شدند ـ منتشر ساخته و از سویی ادعا می کنند که حزب الله لبنان در شهرها و روستاهای نزدیک به مرز و در نزدیکی مدرسه و بیمارستان و دیگر اماکن عمومی، اسلحه انبار می کند و ستاد فرماندهی تشکیل می دهد، در صددند تا ضمن پوشش نهادن بر تحرکات نظامی و اطلاعاتی ـ امنیتی خود بار دیگر فضا را به سمت درگیری پیش برده و کم کم اذهان عمومی را برای تحرکات احتمالی آماده کنند.
الشرق الاوسط نیز در همین باره نوشت: حزب الله نیز در واکنش به این اقدام اسراییل و تشنج آفرینی مبتنی بر مظلوم نمایی آنها فعالیت های خود را هوشیارانه ارزیابی کرده است.
بنابر این گزارش قاووق در مصاحبه با الشرق الاوسط با اشاره به برنامه های جدید صهیونیست ها گفت: « با وجود تلاش های اسراییل در دنبال کردن سیاست هایی که در سال 2006 با شکست روبه رو شد، از آنجایی که در نظر داریم فصل تابستان مطلوبی را برای مردم لبنان به ارمغان آوریم نمی خواهیم به مباحثات سیاسی در این زمینه دامن بزنیم.»
در همین حال به گزارش ام.اس.ان.بی.سی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی با بیان این مطلب که نمی توان به دولت های غیرمنطقی چون ایران اجازه برخورداری از تسلیحات هسته ای را داد، گفت: « اشتباه است اگر تصور شود بلندپروازی های هسته ای تهران را می توان مهار کرد.»
نتانیاهو که هفته گذشته با باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، دیدار کرد، در طول سفر خود به واشنگتن و نیویورک و در گفت و گو با Fox News Sunday گفت: ایران هم اکنون سرگرم ادامه تلاش های خود در راستای توسعه سلاح هسته ای است و چشم انداز آن را نیز بسیار خطرناک است. او در پاسخ به این سوال که آیا می توان ایران هسته ای را تحت کنترل در آورد، اذعان داشت: «فکر نمی کنم. این اشتباه است اگر چنین تصوری داشته باشیم.»


نوشته شده در   دوشنبه 21 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode