ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 خرداد 1389     |     کد : 7779

ديدني از عدسي عكاسان آماتور

مشاهده تجربيات عكاسان آماتوري كه يك سفر تصويري را به كمك آژانس عكس آگيلا انجام داده اند هم لذت بخش و ديدني است ...

 
جام جم آنلاين: مشاهده تجربيات عكاسان آماتوري كه يك سفر تصويري را به كمك آژانس عكس آگيلا انجام داده اند هم لذت بخش و ديدني است و هم براي يادگيري عكاسي آماتوري مفيد است. سليقه در انتخاب سوژه توسط عكاس ، زمان و نور مناسب و نيز زاويه عكس تاثير بسزايي در كيفيت و جذابيت آن دارد. مگزين فتونومريك كه در اين كار با اژانس اگيلا همكاري داشته 35 عكس برتر اين عكاسان كارآموز را انتخاب كرده است و ما نيز براي اين گزارش 10 عكس را از ميان آنها برگزيده ايم.
تصوير جشن سنتي سواركاران و گاوها در ناحيه پوتيت كامارگ در فرانسه. اتين عكاس اين عكس گفت براي تهيه اين عكس نبايد لحظه‌اي را از دست مي‌دادم.
دورنماي بديع دره‌اي در استان توسكاني ايتاليا در لحظه طلوع خورشيد. ژان پير عكاس اين عكس گفت براي ساعتها انتظار كشيدم تا در لحظه مناسب بتوانم برآمدن خورشيد را ثبت كنم.
تصوير يك ماهيگير در رودخانه‌اي مردابي در بامدادي مه‌آلود در ناحيه وال دو لوار در فرانسه. اريك عكاس اين عكس گفت اينكه توانستم در زمان و شرايط ايده‌آلي اين عكس را بگيرم برايم يك تجربه لذت‌بخش بود.
منظره تخته سنگها بر فراز تپه‌اي در جمهوري ايرلند. كاترين اين عكس را با يك دوربين مينولتا 5D گرفته است.
تصوير زيباي غروب خورشيد در ماندالاي در كشور برمه. پل اوبين به ماندالاي طولاني‌ترين پل خيزراني جهان به طول 2/1 كيلومتر است. سابين براي گرفتن اين عكس از يك دوربين نيكون D300 استفاده كرده و گفت براي اين كه بتواند عكس خوبي بگيرد بايد در جهت خوبي مي‌ايستاد تا عكس ماهيگير را با توجه به كنترژور ثبت كند.
تصوير زيباي روستايي در دره آيت بوقمز در مغرب. كلود با يك دوربين نيكون D300 اين عكس زيبا را ثبت كرد.
منظره بسيار بديع خليج آلونگ در ويتنام در هنگام غروب و آبي كه به رنگ طلايي درآمده است. برنوآ براي ثبت اين عكس فوق‌العاده از يك دوربين كانن 5D مارك 2 استفاده كرد.
عكسي زيبا و ديدني از يك اسب در ناحيه كونمارا در جمهوري ايرلند. تلفيق رنگ اسب با ديواره‌اي كه سرش را به روي آن گذاشته اين احساس را به بيننده مي‌دهد كه با يك اسب سنگي روبه‌رو است. كلر كه با يك دوربين كانن 5D اين عكس را گرفته گفت هنگامي كه از يك جاده كوچك خلوت عبور مي‌كرديم ناگهان اين منظره را ديده و لحظه‌اي را براي ثبت آن از دست ندادم.
تصوير ديدني يك لاما در پارك وحش پريتو مورنو در منطقه پاتاگونيا در آرژانتين كه به عنوان سرگروه گله به دقت مراقب اطراف است. دامين مي‌گويد گرفتن عكس يك لاما در پاتاگونيا آسانتر از گرفتن عكس ساير جانوران است.
منظره زيبايي از انعكاس تصوير آُسمان پوشيده از ابر بر سطح آب خليجي كوچك در منطقه لانگدوك فرانسه. كريستوف گفت نخستين واكنشم اين بود كه از آسمان عكس گرفته و به همين جهت دوربينم را بالا گرفتم اما عكاس حرفه‌اي كه همراه من بود توصيه كرد براي اين كه بتوانم عكس بهتري داشته باشم از سطح آب عكس بگيرم تا كمپوزيسيون بازتاب ابرهاي توفان‌زا را بهتر به تصوير بكشم.


نوشته شده در   شنبه 8 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode