ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 تير 1393     |     کد : 75128

حضور پنج هزار جوان و نوجوان در طرح تابستانی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

مسئول طرح تابستانی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از شرکت پنج هزار جوان و نوجوان در طرح تابستانی این اداره کل خبر داد.

مسئول طرح تابستانی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از شرکت پنج هزار جوان و نوجوان در طرح تابستانی این اداره کل خبر داد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حسن زاهدی حق با بیان این مطلب، اظهار داشت: طرح تابستانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ۷۲ پایگاه تابستانی که ۴۸ پایگاه ویژه نوجوانان و ۲۵ پایگاه ویژه جوانان، با شرکت پنج هزار نفر در طول ایام تابستان با کمک ۳۰۰ نفر از مربیان و کادر اجرایی به فعالیت های فرهنگی، تفریحی و ورزشی می پردازند.

وی افزود: اعتبار اجرای طرح برای هر نفر ۱۰۰ هزار ریال پیش بینی شده که ۱۵۰مربی بومی رایگان و ۴۰ روحانی اعزامی از قم در طول طرح همکاری لازم را با این اداره کل صورت می دهند؛ البته همکاری کادر مساجد استان نیز در اجرای این طرح قابل قدردانی است.

زاهدی حق در ادامه اظهار داشت: طبق آمار علاقمندی دانش آموزان محتوای پایگاه ها اردو، ورزش و کلاس های احکام و قرآن است و مسئولان طرح های تابستانی در تبریز شورایی مشورتی تشکیل داده اند که در آن مباحث خوبی طرح می‌شود.

مسئول طرح تابستانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به مشکلات پیش روی اجرای طرح تابستانی تصریح کرد: اجرای طرح اوقات فراغت در چند سال گذشته اثرگذارتر از امروز بود چرا که همه امکانات در اختیار طرح ها بود ولی متأسفانه واگذاری بسیاری از امکانات از جمله استخر ادارات، اتوبوس ها،میادین اتوبوس، مدارس، تفرجگاه ها و موزه ها به بخش خصوصی باعث شده که چیزی به نام غنی سازی اوقات فراغت نتیجه چندانی نداشته باشد.

وی با اشاره به نقش مسائل فرهنگی در جامعه اظهار داشت: اثرگذاری و غنی سازی فراغت دانش آموزان در این طرح نقش بسزایی در شخصیت اجتماعی آینده آنها ایفا می‌کند که والدین دانش آموزان باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.


نوشته شده در   شنبه 21 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode