ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1389     |     کد : 7455

گوگل وارد دنياي تلويزيون مي‌شود

به گزارش روزنامه آمريکايي وال استريت ژورنال، غول اينترنتي گوگل در ماه مه، قرار است يک نرم افزار جديد را رونمايي کند تا از طريق تلويزيون، اينترنت قابل دسترسي باشد...

 به گزارش روزنامه آمريکايي وال استريت ژورنال، غول اينترنتي گوگل در ماه مه، قرار است يک نرم افزار جديد را رونمايي کند تا از طريق تلويزيون، اينترنت قابل دسترسي باشد.
اين نرم افزار که به تلويزيون گوگل معروف شده است قابليت انطباق با نرم افزارهاي ديگر را دارد و از هم اکنون مورد توجه شرکت هاي سازنده تلويزيون قرار گرفته است.
به نوشته روزنامه وال استريت ژورنال، شرکت گوگل قرار است خبر توليد اين نرم افزار را در جريان کنفرانسي که روزهاي نوزدهم و بيستم ماه مه در دفتر مرکزي اين شرکت در سانفرانسيسکو برگزار مي شود، اعلام کند.
به گزارش خبرگزاري بلومبرگ، شرکت توليد وسايل الکتريک سوني نيز قرار است خبر توليد تلويزيون هايي را اعلام کند که مي توانند با کارت حافظه (چيپ) ساخت شرکت اينتل و نرم افزار ساخت شرکت گوگل کار مي کند.
يک سخنگوي گوگل در ايميلي که براي شبکه خبري سي ان ان فرستاده از هر گونه اظهار نظري در مورد اين خبر خودداري کرده و نوشته است:« ما در مورد شايعات و حدس و گمان ها اظهار نظر نمي کنيم.»
خبر توليد اين نرم افزار در شرايطي پخش مي شود که توليدکنندگان وسايل الکترونيک و کامپيوتر به تلاش خود براي ساخت نسل جديدي از تلويزيون ادامه مي دهند که دارندگان آن قادر خواهند بود از طريق اينترنت ، ويدئو مورد علاقه ، اخبار و توليدات موسيقي را تماشا کرده و از امکان کنفرانس ويدئويي آن نيز استفاده کنند.
بخشي از اين توليد کنندگان در حال تحقيق و تکميل نرم افزارها و برنامه هايي هستند که شبکه اينترنت را با حداکثر توانايي آن براي تماشاي تلويزيوني آماده مي کند و برخي ديگر در حال ساختن سخت افزارهاي لازم براي کمک به اين تحول تکنولوژيک هستند.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode