ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 31 فروردين 1389     |     کد : 7242

پاپ نيز به دام صهيونيست‌ها افتاد

يك هفته‌نامه آمريكائي طي مقاله‌اي به بررسي پشت پرده رسوائي‌هاي اخير كليساي كاتوليك و انتقادات مطرح شده عليه پاپ بنديكت شانزدهم پرداخته و آن را حمله‌اي از سوي صهيونيست‌ها مي‌خواند.

يك هفته‌نامه آمريكائي طي مقاله‌اي به بررسي پشت پرده رسوائي‌هاي اخير كليساي كاتوليك و انتقادات مطرح شده عليه پاپ بنديكت شانزدهم پرداخته و آن را حمله‌اي از سوي صهيونيست‌ها مي‌خواند.
به گزارش فارس،‌ "وينس رايان " رييس شواري خوانندگان هفته‌نامه "امريكن‌فري‌پرس " در مقاله‌اي با عنوان "پاپ بنديكت به دام صهيونيست‌ها افتاد " مي‌نويسد: اغلب پاپ بنديكت شانزدهم را آدم خجالتي و منزوي معرفي كردند كه بيشتر به جاي اينكه به حل مشكلات مخرب كليسا بپردازد، در خانه بوده و به فعاليت‌هاي خداشناسي و موسيقي كلاسيك مشغول است.
اين در حالي است كه نشريه "نشنال ژورنال " در 13 مارس سال جاري طي مقاله‌اي نوشت: تهاجم عظيم رسانه‌هاي جهاني متعلق به لابي صهيونيست‌ها عليه كليساي كاتوليك، هم‌اكنون با يك انتقام‌جوئي همراه شده است. اتهامات در مقياس بزرگي فيزيكي و سوءاستفاده از كودكان هستند.
گزارش اين نشريه ادامه مي‌دهد: ممكن است كسي تصور كند كه بسياري از گزارش‌هائي كه در مورد رسوائي اخلاقي كشيش‌هاي كاتوليك مطرح شده، ساختگي هستند اما اگرچه اين‌ها خبرهاي خوبي نيستند اما حقيقت دارند.
نشنال ژورنال با بيان اينكه مسئله وحشتناك سوءاستفاده از كودكان مدت‌هاست كه وجود دارد اما قدرتي در پشت پرده مانع از گزارش شدن آن شده است، مي‌نويسد: اين قبيل اطلاعات براي زمان مناسب و وقتي كه موثرتر باشد، نگه داشته شده است.
رايان ادامه مي‌دهد: نشريه "ريان ريپورت "، هشتم فوريه پاپ بنديكت را شخصي معرفي كرده كه مي‌تواند هر مشكلي با يهوديان را اداره كند. براي مثال وي در آوريل سال 2008 از كنيسه‌اي در شهر نيويورك بازديد كرد. و در 17 ژانويه 2010 نيز با جامعه يهوديان "كنيسه اعظم رم " ديدار كرد.
پاپ بنديكت شانزدهم در كنيسه اعظم رم با نقل قول از "شوراي دوم واتيكان " كه خود به عنوان مشاور خداشناسي در آن حضور داشت، از فعاليت‌هاي اين شورا براي كمك به ايجاد روابط نزديك بين كاتوليك‌ها و يهوديان خبر داد.
گزارش ريان‌ريپورت در اين باره مي‌نويسد: او گفت كه كليسا دلسوزي براي ضعف‌هاي پسران و دخترانش را فراموش نكرده و براي همه آن‌ها تقاضاي بخشش كرده و آرزو كرده كه به هر طريقي در مبارزه با آنتي‌سمتيسم و ضديهوديسم شركت كنند.
امريكن‌فري‌پرس مي‌افزايد: "آبراهام فاكسمن "، رئيس "مجمع ضد افترا " در رابطه با ديدار پاپ از كنيسه رم، پايتخت ايتاليا گفت: پاپ بنديكت حقيقت احترام متقابل را براي خود و پاپ‌هاي آينده رسمي كرده و به وضوح تاكيد كرده است كه مردمان يهود، مردمان "پيمان خدا " با موسي هستند. مردماني كه گفته‌هاي آن‌ها به ايجاد فهم بيشتر و احترام و گفتگوي بين دو دين، كمك مي‌كند.
فاكسمن در ادامه هشدار مي‌دهد كه: "اين در حالي است كه همچنان ابري بر فراز رابطه (يهوديان و مسيحيان) وجود دارد و آن مسئله هولوكاست است. هيچ شكي نيست كه ديدار پاپ از كنيسه رم مويد اهميت روابط كاتوليك‌ها و يهوديان بوده و ما نيز به گفتگوي همراه با احترام دو طرفه، ادامه خواهيم داد.
وينس رايان ادامه مي‌دهد: هولوكاست اصل تعصب‌آميز صهيونيست‌هاست و نبايد مورد بحث و مطالعه قرار گيرد. تمامي پژوهشگراني بايد با اين مسئله موافقت كنند. اگر آن‌ها با اين قانون تغييرناپذير موافق نباشند، آن‌ها تبديل به "نفي‌كنندگان هولوكاست " شده و از حقوق اجتماعي و سياسي خود محروم مي‌شوند.
اين گزارش مي‌افزايد: پاپ بنديكت نيز به سرعت متوجه شد كه بخشش اسقف "ريچارد ويليامسون " و سه اسقف ديگر كه توسط پاپ ژان پل دوم تكفير شده بودند، به كام صهيونيست‌ها جهان خوش نيامد.
در واقع هدف اصلي صهيونيست‌ها اسقف ويليامسون بوده كه با شجاعت تمام گفته بود شش ميليون يهودي مورد ادعا، طي جنگ جهاني دوم در اتاق‌هاي گاز آلمان نمرده‌اند. ويليامسون آلماني در حالي در مصاحبه با راديو سوئد اين مسايل را مطرح مي‌كرد كه خود آلمان نيز از جمله كشورهائي است كه نفي هولوكاست در آن جرم محسوب مي‌شود.
بنابر اين گزارش، در جريان جنگ‌ جهاني دوم تعداد زيادي از كشيش‌ها در آشويتز زنداني شدند. و واتيكان نيز مداركي را از اين كشيش‌ها در اختيار دارد كه نشان مي‌دهد بخش اعظم ادعاهاي مطرح شده در مورد هولوكاست حقيقت ندارند. و هيچ آلماني سعي نكرده تا يهوديان را قلع و قمع كند. همين مسئله شاهدي است بر اين مدعا كه يهوديان منافع زيادي را از ترويج دروغ هولوكاست بدست آورده‌اند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به كسب ميلياردها دلار و دارائي‌هاي ارزشمند در فلسطين اشاره كرد.
رايان مي‌پرسد: چرا واتيكان بايد به خود اجازه دهد كه گرفتار يهوديان شود؟ همه كاري كه واتيكان بايد انجام دهد اين است كه اين اسناد گرانبها را فاش كند.
اما آيا تاثيرگذاري قدرتمند يهوديان در درون واتيكان موجب شده تا واتيكان از انتشار اسناد مذكور خودداري كند؟
رايان در ادامه مي‌نويسد: سوال بزرگ اين است كه پاپ بنديكت در كجاي اين ماجرا قرار دارد؟ يهوديان و محققان صادق خواسته‌اند كه اسنادي كه در اختيار واتيكان است منتشر شود. و هم منكران هولوكاست و هم مدافعان آن مي‌توانند با هم بحث كنند.
اين گزارش در انتها مي‌نويسد: اما حمله به پاپ و كليسا به مرحله جديدي رسيده است، و اكنون از پاپ خواسته مي‌شود تا استعفا دهد.


نوشته شده در   سه شنبه 31 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode