ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 فروردين 1389     |     کد : 7060

تلفن‌هاي همراه سه بعدي مي‌شوند

تلفن‌هاي همراه سه بعدي مي‌شوندشرکت ژاپني محصولات الکترونيک مصرفي شارپ اعلام کرد که قصد دارد از سال جاري براي تلفنهاي همراه و ساير دستگاههاي قابل حمل نمايشگرهاي سه بعدي بدون نياز به عينکهاي ويژه را توليد کند.

تلفن‌هاي همراه سه بعدي مي‌شوندشرکت ژاپني محصولات الکترونيک مصرفي شارپ اعلام کرد که قصد دارد از سال جاري براي تلفنهاي همراه و ساير دستگاههاي قابل حمل نمايشگرهاي سه بعدي بدون نياز به عينکهاي ويژه را توليد کند.
در حال حاضر براي تماشاي تصاوير سه بعدي بر روي پرده سينما و يا تلويزيونهاي نسل جديد نياز به عينکهاي ويژه اي است. اين درحالي است که شرکت شارپ اعلام کرده است که از امسال نمايشگرهايي را براي استفاده در تلفنهاي همراه و ساير دستگاههاي قابل حمل توليد خواهد کرد که نيازي به اين عينکها ندارند.
به اين ترتيب فناوري سه بعدي از مرزهاي سالنهاي سينما و خانه ها عبور کرده و به دستگاههاي قابل حمل مي رسد.
تقويت تقاضاي بازار نمايشگرهاي ابعاد کوچک براي توليدکنندگان ژاپني نمايشگرهاي LCD از اهميت ويژه اي برخوردار است.
شارپ چند سال قبل تلفنهاي همراه و رايانه هايي را توليد کرد که مجهز به نمايشگرهايي بودند که به کاربران اجازه مي دادند که تصاوير را بدون عينک به صورت سه بعدي تماشا کنند، اما به دليل ابعاد کوچک، کمبود روشنايي کافي و فقدان محتويات چندرسانه اي سه بعدي اين محصولات توفيق چنداني به دست نياوردند.
سپس شارپ صفحات نمايشگر لمسي روشن تر، باريکتر و با وضوح تصوير بالاتري را توسعه داد.
براساس گزارش رويترز، در اين خصوص يوشيسوکو هازگاوا يک مدير ارشد شارپ توضيح داد: "در عصر دو بعدي، محتويات و زيرساختها از سالنهاي سينما به خانه ها و از خانه ها به دستگاههاي موبايل رسيدند. به همين دليل ما فکر مي کنيم که با مرور زمان اين اتفاق در مورد محتويات سه بعدي نيز رخ دهد. تصاوير سه بعدي بر روي صفحات عريض در حال توسعه هستند و به تدريج با استقبال مردم مواجه مي شوند و کم کم خود را آماده مي کنند که وارد پايانه هاي موبايل شوند."

مهر 


نوشته شده در   دوشنبه 16 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode