ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 فروردين 1389     |     کد : 6987

آزادسازي ديپلمات ايراني، آمريكا و موساد را متحير كرد

وزير اطلاعات اعلام كرد: اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازي ديپلمات ايراني، آمريكا و موساد را متحير كرد...

وزير اطلاعات اعلام كرد: اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازي ديپلمات ايراني، آمريكا و موساد را متحير كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از واحد مركزي خبر حجت الاسلام حيدر مصلحي در جمع خبرنگاران گفت: موساد و سيستم اطلاعاتي آمريكا از گروه رباينده حشمت‌الله عطارزاده حمايت مي‌كردند.
وي با پيچيده خواندن عمليات سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازي عطارزاده، گفت: اين عمليات سيستم اطلاعاتي آمريكا و موساد را متحير كرد.
وزير اطلاعات با بيان اينكه كشورها و نهادهايي كه مدعي دفاع از حقوق بشر هستند، در كشورهاي اسلامي حضور يافته‌اند، به كشورهاي منطقه هشدار داد: اين مدعيان دفاع از حقوق بشر موجب ناامني در منطقه شده‌اند.
مصلحي افزود: استكبار، آمريكا، موساد و سيستم‌هاي اطلاعاتي اروپا به بهانه‌هاي واهي در منطقه حضور يافته‌اند و اين حضور جز دامن زدن به ناامني ، فايده‌اي نداشته است.
وي با اشاره به اينكه عطارزاده آبان 1387 در پيشاور پاكستان به دست گروهي مسلح ربوده شده بود ، افزود: اين گروه مسلح كه جمهوري اسلامي به هيچ يك از خواسته‌هاي آن براي آزاد كردن عطارزاده تن نداد، مورد حمايت آمريكا و موساد بود.
وزير اطلاعات با تاكيد بر اينكه سيستم‌هاي اطلاعاتي كشورهاي همكار با دستگاه‌هاي اطلاعاتي فرامنطقه‌اي نمي‌توانند اقدامي براي مقابله با موساد يا سيستم‌هاي جاسوسي مشابه آن انجام دهند، افزود: پس از ربوده شدن عطارزاده از پاكستان درخواست كرديم براي آزادسازي اين ديپلمات ايراني اقدام كند، اما به دليل اينكه چنين اتفاقي نيفتاد، وزارت اطلاعات به اين سمت رفت كه خودش عطارزاده را آزاد كند.
مصلحي گفت: در يك اقدام پيچيده اطلاعاتي كه در زمان مناسب جزئيات بيشتري از آن در اختيار افكار عمومي قرار مي‌گيرد، اين ديپلمات ايراني آزاد شد.
وزير اطلاعات تاكيد كرد : پيچيدگي اين عمليات به حدي بوده كه سيستم اطلاعاتي آمريكا و موساد را متحير كرده است.
وي ادامه داد: برادران وزارت اطلاعات با اين عمليات پيچيده موفق شدند عطارزاده را به ميهن اسلامي بازگردانند.
وزير اطلاعات با ابراز تاسف از همراهي دستگاه‌هاي اطلاعاتي برخي كشورهاي منطقه با دستگاه‌هاي جاسوسي آمريكا و رژيم صهيونيستي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران با قدرت مقابل توطئه‌ها و ترفندهاي اطلاعاتي اين دستگاه‌ها مي‌ايستد و آنها را خنثي مي‌كند.
مصلحي با تاكيد بر اشراف دستگاه اطلاعاتي ايران بر نظام‌هاي اطلاعاتي فعال در منطقه گفت : كشورهاي منطقه و دستگاه امنيتي آنها هشيار باشند كه سيستم‌هاي اطلاعاتي بيگانه به ويژه آمريكا، رژيم صهيونيستي، انگليس و برخي ديگر از كشورهاي اروپايي حاضر در منطقه قصد خير ندارند.
وي با تاكيد بر اينكه قصد دستگاه‌هاي اطلاعاتي بيگانه ايجاد ناامني در منطقه است، گفت: در حالي كه اختلافات مذهبي در آمريكا و اروپا بسيار زياد است ، دستگاه‌هاي اطلاعاتي آنها در منطقه ما برادركشي به راه انداخته‌اند.


نوشته شده در   چهارشنبه 11 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode