ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 فروردين 1389     |     کد : 6889

تظاهرات هزاران نفري مردم آمريكا در مقابل كاخ‌سفيد

ده‌ها هزار نفر از مردم واشنگتن در اعتراض به قوانين مهاجرتي آمريكا در مقابل ساختمان كاخ‌سفيد، تظاهرات گسترده‌اي را برپا كردند و خواستار برخي اصلاحات در نظام سخت مهاجرتي اين كشور شدند.

ده‌ها هزار نفر از مردم واشنگتن در اعتراض به قوانين مهاجرتي آمريكا در مقابل ساختمان كاخ‌سفيد، تظاهرات گسترده‌اي را برپا كردند و خواستار برخي اصلاحات در نظام سخت مهاجرتي اين كشور شدند.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، ده‌ها هزار نفر از مردم آمريكا ديروز يكشنبه در مقابل كاخ‌سفيد تجمع كردند تا به اين وسيله كنگره را تحت فشار قرار دهند اصلاحاتي را در قوانين مهاجرتي اين كشور اعمال كند.
بنا بر اين گزارش، سازمان‌دهندگان اين تظاهرات ابراز اميدواري كردند كه اين تظاهرات 100 هزار نفري بتواند طرح اصلاحات در قوانين مهاجرتي آمريكا را كه در سال‌هاي 2006 و 2007 در كنگره آمريكا با شكست مواجه شده بود، مجددا در دستور كار كنگره قرار دهد.
اين گزارش افزود: همزمان با حركت تظاهرات كنندگان در واشنگتن از كاخ‌سفيد به سمت ساختمان كنگره، قانونگذاران آمريكا مشغول بحث در خصوص لايحه بحث‌برانگيز خدمات درماني "باراك اوباما " رئيس‌جمهور آمريكا بودند كه سرانجام پس از بيش از يكسال مباحثات طولاني در اين خصوص اواخر شب‌ گذشته به تصويب رسيد و طرفداران اصلاحات قوانين شديد مهاجرتي آمريكا اعلام كردند كه با تصويب لايحه خدمات درماني فرصت مناسبي براي مطرح شدن مجدد اين سري اصلاحات در كنگره آمريكا بوجود خواهد آمد.
تظاهرات‌كنندگان آمريكايي در حالي كه پارچه‌نوشته‌ها و علامت‌هايي را در دست داشتند، اعلام كردند: ما از دولت مي‌خواهيم تا نشان دهد كه براي تحقق وعده‌هاي مطرح شده چه اقداماتي را صورت خواهد داد. ما قبلا وعده‌ها را شنيده‌ايم. هم‌اكنون وقت عمل به وعده‌هاست.
اوباما خطاب به تظاهرات‌كنندگان اعلام كرد: من همواره متعهد هستم كه در كنار شما باشم و براي اصلاح نظام مهاجرتي آمريكا تلاش كنم. اين تعهدي است كه امروز مجددا بر آن تاكيد مي‌كنم.
بنا بر اين گزارش، رئيس‌جمهور آمريكا در طول رقابت‌هاي انتخاباتي خود متعهد شده‌ بود تا اصلاحاتي را در قوانين مهاجرتي اين كشور اعمال كند، اما مطرح شدن اولويت‌هاي داخلي ديگر در برنامه كار وي، باعث شد تا تلاش‌ها براي قانوني كردن مهاجرت به آمريكا و پيش رو قرار دادن راهي براي كسب تابعيت آمريكا به تعويق بيافتد. 


نوشته شده در   دوشنبه 2 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode