ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 اسفند 1392     |     کد : 67783

مسئولان به فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری لبیک عملی گویند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسئولان به نیروی داخلی تکیه و به مردم اعتماد کنند، گفت: مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی با ساز و کارهای مناسب و بومی‌سازی وارد عرصه شده و به این خواسته رهبری لبیک عملی گویند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسئولان به نیروی داخلی تکیه و به مردم اعتماد کنند، گفت: مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی با ساز و کارهای مناسب و بومی‌سازی وارد عرصه شده و به این خواسته رهبری لبیک عملی گویند.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی این شهر با یادآوری بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز ضمن تشکر از ملت ایران به خاطر نمایش شکوه و عظمت اقتدار ملی، در راهپیمایی 22 بهمن و جشن سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: «استقامت و وحدت» دو پیام اصلی راهپیمایی امسال بود.

وی افزود: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در پاسخ به گستاخی، زیاده‌خواهی و بی‌ادبی مقامات آمریکایی حضوری متراکم‌تر و پرشورتر داشت و اعلام کرد، به هیچ وجه تسلیم زورگویی و باج‌خواهی امریکا نمی‌شود.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به موضوع هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: اگر روزی بر فرض محال هم، موضوع هسته‌ای مطابق خواسته آمریکا، حل شود، آمریکایی‌ها مسائل دیگر را پیش می‌کشند و این روزها دیدیم که مقامات آمریکایی از موضوعات حقوق بشر و توانایی موشکی و دفاعی ایران، سخن به میان می‌آورند.

دشمنی آمریکا با اصل انقلاب و اسلامیت آن است

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه دشمنی آمریکا با اصل انقلاب و اسلامیت آن است، تأکید کرد: تنها راه علاج این دشمنی تکیه بر اقتدار ملی و توان داخلی و مستحکم‌تر کردن ساخت درونی کشور است.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام عظمای ولایت تصریح کرد: راه‌حل مشکلات کشور، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تکیه به درون و چشم ندوختن به بیرون است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به ثروت‌های کم‌نظیرِ طبیعی و انسانی کشور به ویژه ذخایر فراوان نفت و گاز و نیاز دنیا به ایران افزود: تا وقتی که چشم ما به دست دیگران یا به کاهش تحریم‌ها و یا اظهارات مقامات آمریکایی دوخته شده باشد، به جایی نخواهیم رسید.

وی گفت: تنها راه نجات کشور تکیه بر اقتدار ملی، توان داخلی، متسحکم‌کردن ساخت درونی کشور است و گره‌زدن مشکلات کشور به خارج کار درستی نیست.

آیت‌الله شبستری گفت: همانطوری که که مقام معظم رهبری فرمودند به فضل پروردگار و توفیق الهی اهداف آمریکا و استکبار جهانی نسبت به ملت ایران و نظام اسلامی شکست خواهد خورد و این ملت پیروزی خود را در مقابل چشم بدخواهان، جشن خواهد گرفت.

وی گفت: فرمایشات رهبری در شرایطی که دشمنان خارجی و بهانه‌جویی‌های اخیر آنان و تحولات سیاسی داخلی نگرانی‌های برای دلسوزان انقلاب به وجود آورده بود بار دیگر آرامشی توام با امید به وجود آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل شکست و عقب‌نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران می‌شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی می‌تواند در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.

مسئولان در اجرای اقتصادی مقاومتی فقط به حرف بسنده نکنند

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه بعد از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رئیس جمهور و رئیس مجلس آمادگی خود را برای اجرای آن اعلام کردند، اظهار کرد: ملت شهید‌پرور ایران انتظار دارند مسئولان کشور رهنمود‌های رهبری در سیاست‌های داخلی و خارجی مخصوصا اقتصاد مقاومتی و بهبود معیشت مردم را مو به مو اجرا کنند و از اقدامات تشریفاتی در این زمینه خودداری کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی با ساز و کارهای مناسب و بومی‌سازی وارد عرصه شده و به این خواسته رهبری لبیک عملی گویند.

آیت‌الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز به برگزاری نهمین اجلاس سران مجالس کشورهای اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: گرچه رسانه‌های خارجی این اجلاس را منعکس نکردند چون نشانگر عظمت ایران اسلامی بود.


نوشته شده در   جمعه 2 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode