ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 اسفند 1392     |     کد : 67749

جبارزاده: برنامه اداره استان را به دور از آرمان و بر اساس واقعیات تهیه کنیم

تاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بنا داریم از تصمیمات خلق‌الساعه و منویات شخصی اجتناب کنیم، گفت: در نظر داریم به دور از برنامه‌های مرسوم برنامه‌ای عملیاتی، بر اساس واقعیات برای اداره استان تهیه کنیم.

تاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بنا داریم از تصمیمات خلق‌الساعه و منویات شخصی اجتناب کنیم، گفت: در نظر داریم به دور از برنامه‌های مرسوم برنامه‌ای عملیاتی، بر اساس واقعیات برای اداره استان تهیه کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در دیدار صمیمی با بازنشستگان مجموعه استانداری، با اشاره به تاکید دولت بر مطالعه و کارشناسی در تمام امور، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید از مشاوره تمام صاحب‌نظران و کارشناسان استفاده می‌کند و در این راستا، بازنشستگان به عنوان صاحبان تجربه، می‌توانند بهترین مشاور مسئولان اجرایی باشند.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بنا داریم کارها را با تدبیر و برنامه به پیش ببریم و از تصمیمات خلق‌الساعه و منویات شخصی اجتناب کنیم، افزود: در نظر داریم به دور از برنامه‌های مرسوم که با نگاهی آرمانی نوشته شده است، برنامه‌ای عملیاتی، بر اساس واقعیات و بدون وابستگی به بودجه دولتی برای اداره استان تهیه کنیم.

جبارزاده از کانون بازنشستگان استانداری خواست با تشکیل شرکت‌ها و گروه‌های مشاوره، مدیریت استان را در تهیه برنامه‌های توسعه استانی و شهرستانی یاری کنند.

وی تجلیل و قدردانی از بازنشستگان را وظیفه مسئولان دانست و افزود: نوع رفتار و برخورد مسئولان با بازنشستگان در معرض دید نیروهای شاغل دستگاه‌هاست و اگر می‌خواهیم این نیروها با امید به آینده نگاه کنند، باید بازنشستگان را مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

جبارزاده با بیان اینکه هدف دولت تدبیر و امید، ایجاد روحیه امید در تمام اقشار جامعه است، گفت: شاغلان دستگاه‌ها باید بدانند که بعد از 30 سال خدمت مورد غفلت واقع نمی‌شوند و در واقع رسیدگی به امور بازنشستگان، انگیزه و روحیه خدمت را در نیروهای شاغل افزایش می‌دهد.

قاسمی، رئیس سازمان بازنشستگی استان هم در این مراسم تعداد بازنشستگان و وظیفه‌بگیران استان را 80 هزار نفر اعلام کرد و گفت: میانگین حقوق دریافتی بازنشستگان، 886 هزار تومان است که نسبت به قبل از اعمال قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش چشمگیری داشته است.


نوشته شده در   جمعه 2 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode