ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 27 بهمن 1392     |     کد : 67472

اجرای سرود ویژه 29 بهمن در دیدار آذربایجانی‌ها با مقام معظم رهبری

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه حوزه هنری این استان سرود دیدار رهبری را کارکرده است، گفت: این سرود توسط هنرمندان حوزه هنری همخوانی شده و در قالب یک سی‌دی در اختیار مسئولان کاروان‌ها قرار داده شده است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه حوزه هنری این استان سرود دیدار رهبری را کارکرده است، گفت: این سرود توسط هنرمندان حوزه هنری همخوانی شده و در قالب یک سی‌دی در اختیار مسئولان کاروان‌ها قرار داده شده است.



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن میلانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حوزه هنری این استان سرود دیدار رهبری را کارکرده است، گفت: این سرود توسط هنرمندان حوزه هنری همخوانی شده و در قالب یک سی‌دی در اختیار مسئولان کاروان‌ها قرار داده شده است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: این سرود که با « السلام ای شأنلی رهبر/ بیزلره مولا و سرور/ سن ولی امریمیزسن/ بیز سنه هر یئرده یاور/آقا آقا آقا- جانلار سنه فدا» آغاز می‌شود توسط محمد رنجی از شاعران مرتبط با حوزه هنری استان سروده شده است.

وی همچنین گفت: سرود فوق توسط هنرمندان همخوان مرتبط با حوزه هنری آذربایجان شرقی همخوانی شده و در اختیار کاروان‌های ویژه دیدار قرار داده شده است.

میلانی خاطر نشان کرد: سرود « السلام ای شأنلی رهبر» قرار است در دیدار با رهبر، که همه ساله به مناسبت قیام 29 بهمن سال 56 تبریز برگزار می‌شود، توسط مشتاقان ولایت خوانده خواهد شد.

وی افزود: در سال روز حماسه 29 بهمن سال 56 تبریز، کاروان چند هزار نفری از مردم آذربایجان شرقی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران می‌روند و بیعت خود را با ولایت فقیه اعلام می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: کاروان‌هایی که برای دیدار رهبری اعزام می‌شوند پیام انقلاب و امام را انتقال می‌دهند و این سفر تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است.

میلانی با تاکید مجدد بر اینکه سرود بسیار زیبای « السلام ای شأنلی رهبر» برای دیدار با رهبری سروده شده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم صدا و سیما نیز بتواند این همخوانی مردم تبریز را پوشش دهد تا این پیام به نحو احسن به گوش همه ملت ایران منتقل شود.


نوشته شده در   يکشنبه 27 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode