ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 بهمن 1392     |     کد : 67423

پيام تبريك استاندار آذربايجان شرقي در پي قهرماني در جام حذفي

استاندار آذربايجان شرقي در پيامي، كسب جام قهرماني رقابت هاي جام حذفي فوتبال كشور توسط تيم تراكتورسازي را تبريك گفت.

استاندار آذربايجان شرقي در پيامي، كسب جام قهرماني رقابت هاي جام حذفي فوتبال كشور توسط تيم تراكتورسازي را تبريك گفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه ي آذربايجان شرقي، در پی قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز در رقابت های جام حذفی کشور، اسماعيل جبارزاده با صدور پیامی کسب این موفقیت را به مردم استان تبریک گفت .

در اين پيام آمده است:

مردم غیور، فرهنگ‌دوست، ورزشکار و قدرشناس استان آذربایجان شرقی

با سلام و اهدای تحیت وافر

بی‌تردید، نخستین قهرمانی تیم پرطرفدار تراکتورسازی در جام حذفی باشگاه‌های کشور، نشان از لیاقت، همت و حمایت‌ یکپارچه تماشاگران و هواداران پرشور و مسئولان دلسوز استان عزیزمان داشته و نگینی درخشان در تاریخ فرهنگ و ورزش استان محسوب خواهد شد .

لحظات غرورآفرین و مسرت‌بخش کسب جام قهرمانی، زیباترین و بهترین خاطرات را در اذهان دوست‌داران تیم تراکتورسازی تبریز ثبت و ضبط کرد .

اینجانب، با کمال افتخار برخود لازم می‌دانم قهرمانی تیم پرطرفدار تراکتورسازی در جام حذفی و صعود مقتدرانه به جام باشگاه‌های آسیا را به مجموعه ‌دست‌اندرکاران، مربیان و بازیکنان این باشگاه فرهنگی ورزشی و علی‌الخصوص مردم فهیم آذربایجان شرقی تبریک عرض ‌نمایم .

امید است با همکاری‌های همه جانبه و بی‌دریغ تماشاگران و طرفداران متعصب تراکتورسازی و حمایت‌های مسئولانه متولیان عرصه ورزش، مصمم‌تر از گذشته ضمن اعتلای ورزش استان شاهد برگزاری مناسب مسابقات و کسب نتایج مطلوب در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باشیم .

 

گفتني است تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز (جمعه 25 بهمن) در دیدار پایانی رقابت‌های قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های فوتبال کشور که در کرمان برگزار شد، با پیروزی بر حریف خود، تیم مس کرمان، ضمن کسب قهرمانی در این رقابت‌ها، مجوز حضور در فصل بعد جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد


نوشته شده در   شنبه 26 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode