ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392     |     کد : 67349

استقامت و پایداری گزینه های روی میز ایران در مقابل دشمنان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استقامت، ایستادگی، پایداری و مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی گزینه روی میز ملت ایران در مقابل دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استقامت، ایستادگی، پایداری و مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی گزینه روی میز ملت ایران در مقابل دشمنان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محسن مجتهدشبستری درخطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال باشکوه تر و گسترده تر از سالیان گذشته بود و عده ای پلاکاردی با عنوانˈ ما مشتاق گزینه های روی میز آمریکا هستیمˈ را حمل می کردند، تاکید کرد: اظهارات بی ادبانه مسوولان آمریکایی علیه ایران یکی از عوامل باشکوه تر شدن راهپیمایی مردم و واکنش ملت علیه این اظهارات سخیف و بی نزاکت بود.

وی اضافه کرد: این موضوع اقتدار ملی، وفاداری مردم نسبت به انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با ولی فقیه را ثابت کرد.

آیت الله مجتهدشبستری با اظهار تشکر نسبت به این حضور گسترده مردم گفت: با این اقدام معلوم شد که ملت ایران از آگاهی و بصیرت کامل برای پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب برخوردار هستند.

امام جمعه تبریز اظهار امیدواری کرد: ملت ایران در راه اسلام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی همیشه ثابت قدم باشند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در طول دهه های گذشته از بحران های بسیاری عبور کرده اند، گفت: این انقلاب به آسانی به دست نیامده و خون بهای هزاران شهید است و ملت ایران به هیچ وجه از ولایتمداری و مردم سالاری دینی دست بر نخواهد داشت.

آیت الله مجتهدشبستری اضافه کرد: بر این اساس غرب و رژیم صهیونیستی چاره ای جز تسلیم شدن در مقابل آرمان های انقلاب اسلامی ندارند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به حکم ارتداد سلمان رشدی که از سوی امام خمینی(ره) صادر شد، گفت: این حکم دنیای استکبار و غرب را به لرزه انداخت.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه غرب تلاش داشت با انتشار کتاب هایی علیه اسلام به ارزش های نظام اسلامی توهین کند، افزود: فراخواندن سفرای خارجی به دلیل صدور این حکم نشان داد که استکبار جهانی و غرب در این اقدام دست داشتند.

وی گفت: پس از این واکنش قاطعانه بنیانگذار کبیر انقلاب، دیگر کسی جرات انجام چنین اقدامی را نداشت و در مواردی همچون کشیدن کاریکاتورهای موهون علیه پیامبر اسلام نیز رهبر معظم انقلاب با قاطعیت در مقابل این اقدامات واکنش نشان داده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز یادآوری کرد: صدور حکم امام سیلی محکمی از سوی بلاد اسلامی علیه استکبار جهانی بود.

وی با اشاره به قیام 29 بهمن مردم تبریز که در سالگرد شهدای 15 دی قم برگزار شد، یادآوری کرد: شور و غیرت دینی مردم این شهر موجب شد شاه غافلگیر شود و کشتار مردم تبریز در این روز مقدمه ای برای پیروزی نهایی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه مردم بحرین در سومین سالگرد انقلاب خود با حضور گسترده تری به خیابان ها رفته و علیه رژیم آل خلیفه اعتراض کردند، گفت: مردم شیعه این کشور سه سال است که با وجود برخوردهای وحشیانه دولت خود و آل سعود دست از مقاومت بر نداشته اند.

وی ادامه داد: این افراد که علیه رژیم دست نشانده آمریکا قیام کرده اند با استفاده از گازهای سمی سرکوب می شوند و به تازگی رژیم آل خلیفه 34 مسجد را تخریب و مجمع علمای شیعه بحرین را منحل کرده است.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه این اقدامات سرکوب گرانه کارساز نخواهد بود و از آمریکای جنایتکار که حامی این اقدامات است انتظاری جز این نیست، افزود: به طور قطع در آینده همانگونه که انقلاب اسلامی ایران رژیم تا دندان مسلح شاه را مغلوب کرد و به زباله دان تاریخ انداخت، مردم بحرین نیز می توانند رژیم دست نشانده آمریکا را شکست داده و به زباله دان تاریخ بیاندازند.


نوشته شده در   جمعه 25 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode