ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 بهمن 1392     |     کد : 67323

امام و یارانش برای پیروزی انقلاب ۱۵ سال شکنجه ها را تحمل کردند

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: امام خمینی (ره) و یارانش ۱۵ سال انواع شکنجه ها را به جان خریدند تا نهال انقلاب به بار نشست و این پیروزی ماحصل ۱۰ روز نبود.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: امام خمینی (ره) و یارانش ۱۵ سال انواع شکنجه ها را به جان خریدند تا نهال انقلاب به بار نشست و این پیروزی ماحصل ۱۰ روز نبود.




حجت‌الاسلام عظیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مدرسه صداری دخترانه تبریز

حجت‌الاسلام عظیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مدرسه صداری دخترانه تبریز

حجت‌الاسلام حمید عظیمی در جمع دانش‌آموزان صدرای دخترانه تبریز گفت: مبدا آغاز انقلاب اسلامی در روز عاشورای سال ۱۳۴۲ بود و معمار کبیر انقلاب اسلامی ظلم ستیزی را بعداز طرح کاپیتولاسیون فریاد زد و پیروزی انقلاب ۱۵ سال به طول کشید که در این دوران امام و یارانش شکنجه‌ها و تبعیدها را به جان خریدند تا انقلاب به ثمر نشست و تنهاپیروزی انقلاب مربوط به ۱۰ روز دهه فجر نیست بلکه در ۱۰ روز دهه فجر انقلاب شکوفا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: وظیفه ما حفظ حریم و آرمان‌های والای شهدا هستندما باید به خاطر کسانی که در راه پیروزی انقلاب اسلامی خون و جان داده اند، اسارت کشیده اند و رنج مسومیت های شیمیایی را تحمل کرده اند، در انتقال آرمان‌های انقلاب و شهدا کوشا باشیم.

وی با اشاره به جایگاه والای قرآن کریم در پاسخگویی به نیازهای بشری اظهار داشت: قرآن کریم کامل‌ترین کتاب و چراغ راه هدایت ماست چرا که در این کتاب اسمانی به تمام نیازهای بشری توجه  و راه سعادت انسان ارائه شده و بر همین اساس قرآن کریم در میان کتب آسمانی نیز دارای بالاترین جایگاه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه به تبیین کامل لزوم پایبندی به قانون در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در نظام رفتاری و در تمام مکاتب رفتاری یکی ازمباحث اصلی بایدها و نبایدهای اجتماعی است و هر جامعه به این مباحث اهمیت ندهد به ورطه نابودی کشیده می‌شود بطوریکه اگر قانون در جامعه ای حاکم نباشد، آن جامعه به انحطاط کشیده می‌شود و در قرآن کریم نیز بایدها و نبایدها به خوبی تبیین شده است.

حجت‌الاسلام حمید عظیمی خاطر نشان کرد: زندگی ما باید در چهارچوب قرآن و اسلام تبیین شود و به بایدهای رفتاری توجه و از انجام نبایدها اجتناب کنیم چرا که بین هنجار وناهنجاری فرق بسیار و مرزی مشخص وجود دارد.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در سبک زندگی مردم کشور اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یک زندگی سالم برای ملت ایران تعریف شد در حالیکه قبل ازانقلاب، کرامت انسانی بویژه در قشر بانوان از بین رفته بود و از این قشر بصورت ابزاری استفاده می‌شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: همانطور که با ظهور اسلام بانوان ارزش خود را به دست آوردند، بعد از انقلاب اسلامی نیز حیات علمی ارزشی بانوان شکل گرفت و علاوه بر نجات بانوان از ورطه فساد و تباهی، استقلال کشور ایران نیز به ظهوررسید و تمام این دستاوردها از برکات پیروزی و استقرار حکومت اسلامی در کشور است.

حجت‌الاسلام عظیمی مهمترین وظیفه بانوان را تربیت اولاد اندیشمند دانست و گفت:  این قشر می‌تواند با تربیت صحیح، جامعه را به سوی تندرستی و بهروزی رهنمون سازد و آینده انقلاب اسلامی به دستان توانمند دانش‌آموزانی است که در دامان مادران متعهد و متدین پرورش می یابند.

 


نوشته شده در   پنجشنبه 24 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode