ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 بهمن 1392     |     کد : 67222

غربی‌ها امروز به دنبال کنترل ملت ایران هستند

وزیر کشور گفت: امروز هدف رسانه‌های خارجی براندازی و دخالت نظامی در ایران نیست بلکه موضوع آنها کنترل ملت بزرگی است که بر پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های عصر حاضر پیروز شده‌اند.


وزیر کشور در جمع مردم تبریز:
غربی‌ها امروز به دنبال کنترل ملت ایران هستند

وزیر کشور گفت: امروز هدف رسانه‌های خارجی براندازی و دخالت نظامی در ایران نیست بلکه موضوع آنها کنترل ملت بزرگی است که بر پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های عصر حاضر پیروز شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در جمع راهپیمایان تبریزی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان نماز این شهر اظهار کرد: نقش ایران در برنامه‌ریزی برای تغییر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا باید تحلیل و بررسی شود.

وی افزود: امروز در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و در هر اتفاق، تحول و یا تغییری را که از سوی آمریکا و غرب برنامه‌ریزی می‌شود نقش ایران و تاثیر انقلاب اسلامی در آن باید تحلیل و بررسی شود.

رحمانی‌فضلی افزود: ایران امروز در جایگاهی ایستاده که با وجود فشارها توانسته با صلابت بیشتری بر تارک دنیا بدرخشد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با همراهی مردم که تبعیت خود را از امام و اعتقادات دینی اعلام کرده بودند توانست در مسیر رشد و ترقی قرار گیرد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب این مردم مصائب و مشکلات زیادی را تحمل کردند، وقایع مختلفی در انقلاب رخ داد، حوادث در گوشه و کنار کشور با حمایت و دخالت قدرت‌های جهانی اتفاق افتاد اما مردم ما هر گامی را که بر می‌داشتند و طی می‌کردند، قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته بود.

رحمانی‌فضلی گفت: در مقابل کارهایی که گروه‌های معاند و اپوزوسیون و محارب در این کشور انجام دادند و در نهایت جنگ بر این ملت را تحمیل کردند، امام همانگونه که در شب 22 بهمن امام به مردم گفت "به خانه‌ها نروید و از انقلاب حفاظت کنید و موجب پیروزی انقلاب شد"، در ادامه با دستوراتی که در مسیر راه انقلاب دادند کشور را از مصائب و مشکلات زیادی به لطف خداوند بیرون بردند.

وی افزود: امام در شبی که حمله نظامی به ظاهر توسط صدام ولی در باطن توسط همه نیروهای اسرائیلی بر علیه ایران رخ داد فرمودند دیوانه‌ای سنگی بر چاه انداخته است و ملت ما جواب این‌ها را خواهد داد.

وزیرکشور گفت: شما دیدید که مردم چگونه با دست خالی و دلی محکم و عقیده‌ای راسخ و استوار در حمایت از انقلاب و امام خود هشت سال جنگیدند و شهدای خود را تقدیم انقلاب کردند و مردم کوچه و بازار توانستند بر سهمگین‌ترین حملات نظامی پاسخ دهند.

رحمانی‌‌فضلی ادامه داد: این اقدام مردم نتیجه آثار روح دمیده شده بر کالبد و جان این ملت از نور و گرمایش دستورات و بیانات آن مرد بزرگ بود و در حال حاضر مردم در ادامه مسیر آنان و با رهبری ولی زمان خود مسیرهای پر پیچ و خمی را طی می‌کنند.

وی گفت: بعد از جنگ و با توجه به فشارها و دخالت‌ها و تحریم‌ها ملت ما همواره بر عزمش افزوده شد و با در نظر گرفتن اهداف طولانی مدت خود در مسیر اهداف امام قدم برداشتند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات زیادی از قبیل جنگ 33 روزه و مسائل دیگر منطقه و حوادث دیگر، بدون تاثیر ایران قابل حل نیست و این کشوری که اراده‌اش بر حاکمیت حکومت دینی است و چنان قدرت معنوی دینی را بر کالبد تمام مردم دنیا دمیده است که امروز به زعم خود باید جمع شوند و این ملت و کشور را کنترل کنند.

وزیر کشور گفت: تحریم‌هایی که به عنوان آخرین مرحله فشار و با شدت تمام در چهار سال اخیر بر ایران داشتند جواب نداد و بالاخره 6 قدرت بزرگ جهانی مجبور شدند دور میز مذاکره با ایران بنشینند و بعد از تهدیدات و اقدامات فراوان بالاخره به نتیجه رسیدند که نمی‌توانند خارج از عقلانیت با این ملت روبه‌رو شوند.

رحمانی‌فضلی افزود: آنها فکر می‌کردند سال قبل، با تحریم‌های اقتصادی و فشارهای وارد شده و با توجه به سوابق انتخابات 88 دوباره می‌توانند در انتخابات 24 خرداد شرایط آشوب و فرو ریختگی در این کشور را فراهم سازند اما مردم با حضور با شکوه، قوی و محکم در انتخابات، یک شخصیت مقتدر ولایی برخاسته از حوزه‌های دینی را به مقام ریاست جمهوری انتخاب کرده و از فردای رأی‌گیری ورق برگشت و همه آنها متقاضی ملاقات و مذاکره شدند.

رحمانی‌فضلی گفت: به لطف خداوند، قدرت‌های بزرگ بعد از 34 سال مردم را به رسمیت شناختند و فهمیدند در ورای این ملت نمی‌توانند گام بردارند.

محور اصلی اقدامات آمریکا در منطقه کشور ایران است

وی افزود: محور اصلی اقدامات آمریکا در منطقه کشور ایران است چون این کشور مرکز تلألو و تشعشع نورانیت است.

وزیر کشور گفت: مردم ایران به لطف خداوند ابراهیم‌گونه در گلستان ایران نشسته‌اند و با اینکه دور ما آتش و خون است اما کسی جرأت چپ نگاه کردن به کشور ما را ندارد و در امنیت کامل به سر می‌بریم و با تاثیرگذاری بسیار زیاد در منطقه امن‌ترین کشور در حوزه امنیتی در منطقه هستیم و این برای آمریکایی‌ها قابل قبول نیست.

وی گفت: امروز هدف رسانه‌های خارجی براندازی و دخالت نظامی در ایران نیست بلکه موضوع آنها کنترل ملت بزرگی است که بر پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های عصر حاضر پیروز شده‌اند.



نوشته شده در   چهارشنبه 23 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode