ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1392     |     کد : 67179

22بهمن گزینه روی میزملت ایران

فردا 22 بهمن مشت ملت ایران از آستین اتحاد و همدلی بیرون خواهد آمد تا ثابت شود ایرانی با انقلاب، امام راحل، شهیدان و اسلام خویش عهدی دیرین دارد و این مشت پاسخ هرگونه مداخله‌ای در حریم آزادی و استقلال آنهاست.

فردا 22 بهمن مشت ملت ایران از آستین اتحاد و همدلی بیرون خواهد آمد تا ثابت شود ایرانی با انقلاب، امام راحل، شهیدان و اسلام خویش عهدی دیرین دارد و این مشت پاسخ هرگونه مداخله‌ای در حریم آزادی و استقلال آنهاست.



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسیده‌ایم به درگاه راهی که بسیاری، از دوست و دشمن گرفته تا بی‌تفاوت‌ترین آدم‌ها انتظارش را می‌کشیدند؛ روزی که می‌توان حماسه‌ای خلق کرد و در طلیعه سی و پنجمین بهار آزادی ملت ایران، حضوری دیگر بار و البته پرشکوه را به ثبت ماندگاری در تاریخ ایران اسلامی رساند.

آزمونی دیگر در راه است، آزمونی که بی‌شک عیار ملتی را به محک دوباره خواهد کشید که با وجود مشکلات متعدد اقتصادی، معیشتی و حتی بی‌کاری و محدودیت‌ها، همچنان برعهد خود با خون‌های ریخته شده در پای درخت تناور آزادی و استقلال، آرمان‌های شهیدان و امام شهیدان پایبندند و این وفاداری را روز به روز بیش از گذشته به منصه ظهور می‌رسانند، مردمی که رنگ قدمت و کهنگی، هیچ‌گاه بر قامت انقلاب بزرگ‌‌شان، که معجزه قرن بود، نمی‌نشیند و خستگی و تکرار از این ودیعه الهی در قاموس ذهن و حیاتشان بی‌معنی است.

مثل همیشه، خفاشان و سیاسان شب‌پرست غرب و شرق که شب ملت ایران را بی‌روز می‌خواهند و طی سی و پنج سال گذشته به دنبال استیلای سیاهی بر ارکان غرور و عزت این مرز و بوم بوده‌اند، هرچند همواره با سیلی کشیده این ملت به کنج عزلت خود خزیده‌اند، اما باز طرحی و دسیسه‌ای نو در انداخته‌اند تا به زعم باطل خود، اضمحلال پایه‌های ایران اسلامی را به نظاره بنشینند، غافل که پیش از این و با وجود طرح بازی‌های مضحک و نخ‌نما شده‌ای چون تحریم، تهدید، ترور دانشمندان هسته‌ای، راه‌اندازی بحران‌های اقتصادی، تلاش برای ایجاد تنش‌ها و بحران‌های داخلی هیچگاه ره به جایی نبردند و این بار عربده‌کشی‌های "شرمن" و "کری" نیز راهگشای گرفتاری آنان در باتلاق خشم و انزجار ملت ایران نخواهد بود.

ایران و ایرانی امروز در سایه پشتیبانی و حمایت عمومی ملت، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش خستگی‌ناپذیر دانشمندان، نخبگان و جوانان این مرز و بوم بیش از گذشته به مرز پیشرفت و اقتدار رسیده و قله‌های موفقیت در تمامی حوزه‌های علمی، فناوری جهان را فتح کرده است.

این همه البته ارمغان انقلاب و نهضتی است که بر پایه اسلام ناب، خون شهدا و ایستادگی ملی به دست آمده و امروز الگویی برتر برای بیداری اسلامی در سطح منطقه و حتی در قلب اروپا شده است.

بهار سی و پنج آزادی ملت ایران از یوغ استکبار داخلی و استثمار خارجی در آستانه ایستاده است، فردا و همچون سال‌های گذشته، ملت ایران از هر رنگ و نژاد و زبان و قومیت و گروه و دسته حزبی و فارغ از هر رنگ و نژاد و قوم، بی‌اعتنا به مرامنامه حزبی و جناحی، جدای از هرگونه دعوای سیاسی کاذب و پوچی که مصداق" آب در هاون کوبیدن " است و بی‌توجه به هرگونه نماد و سمبل رایج این روزها؛ همه از پیر و جوان، زن و مرد، بازاری و دانشگاهی، راضی و ناراضی، کارگر و کارمند، به صحنه خواهند آمد تا در سی و پنجمین بهار اقتدار و استقلال، مهر تاییدی دوباره اما دیگرگون، از جنس وفاداری به آرمان‌های نظام، بر عهد قدیم خود با شهدا و امام شهیدان بزنند و رساتر از همیشه فریاد اتحاد و بصیرت خویش را در طلیعه چهارمین دهه انقلاب " دهه عدالت " به گوش جهانیان برسانند، این حضور سیلی محکمی خواهد بود که با شدت بر گرده عربده کشانی چون " جان کری " و " شرمن " خواهد نشست.

ملت ایران در آزمونی دیگر و حضوری پرشورتر با راهپیمایی 22 بهمن امسال، خود را برای وارد آوردن مشتی بزرگ بر فرق دشمنان آماده می‌کنند تا در لبیک به ندای رهبر خویش، برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب به ثبت برسانند.

این درحالی است که ترس دشمنان داخلی و خارجی نظام و ملت از پیشرفت‌های غرورانگیز ایران در عرصه‌های علمی و فناوری و مهمتر از آن کوتاه نیامدن دولت از مواضع عزت‌آفرین هسته‌ای بی‌شک زمینه‌ساز تفرقه افکنی‌های آنان در صفوف به هم پیوسته ملت با هم از یک سو و ملت و نظام از دیگر سوست.

موفقیت‌های اخیر ایران در عرصه‌هایی چون تولید سوخت هسته‌ای، نانو، لیزر، هوافضا و بسیاری دیگر از عرصه‌ها که حاصل خودباوری و بلوغ علمی، فرهنگی و سیاسی است، کشور را به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم‌انداز به پیش می‌برد تا ایران و ایرانی مقتدر و قوی در مسیر خودکفایی و خوداتکایی گام بردارد.

حماسه 22 بهمن، مجال عرض‌اندام از منادیان تفرقه، حرمت‌شکنان، حامیان آشوب و غوغاسالاران خارج مرزها را خواهد گرفت تا معلوم شود ملت ایران با شناخت صحیح سره از ناسره و تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری به خوبی گلوگاه‌های سوء استفاده دشمن را شناخته و در مبارزه و مقابله جدی با جنگ نرم، همپای رهبر خویش استوار و راسخ است.

فردا هوشیاری و بصیرت ملی باعث می‌شود تا فریاد نفرت و انزجار ملی مردم ایران بر سر تمام بدخواهان نظام آوار یاس و استیصال بریزد. فردا مشت ملت ایران از آستین اتحاد و همدلی بیرون خواهد آمد تا ثابت شود ایرانی با انقلاب، امام راحل، شهیدان و اسلام خویش عهدی دیرین دارد و این مشت پاسخ هرگونه مداخله‌ای در حریم آزادی و استقلال آنهاست.

..............................................

نگارنده: احدنقش شورسپهر


نوشته شده در   دوشنبه 21 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode