ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1392     |     کد : 67133

حفظ انقلاب نیازمند حضور در راهپیمایی 22 بهمن است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی دارای حرمت و قداست است و حفظ این حرمت و قداست نیازمند حضور گسترده در آیین های دهه فجر به خصوص راهپیمایی 22بهمن است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی دارای حرمت و قداست است و حفظ این حرمت و قداست نیازمند حضور گسترده در آیین های دهه فجر به خصوص راهپیمایی 22بهمن است.


آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با اشاره به فراگیری و ابعاد انقلاب اسلامی ایران، اظهارکرد: دهه فجر نقطه عطف این انقلاب است.

وی بر حفظ حرمت و قداست این انقلاب تاکید کرد و گفت: دهه فجر برای نسل جوان فرصتی برای آشنایی با حوادث انقلاب است.

آیت الله هاشم زاده هریسی همچنین دهه فجر را فرصتی برای تبیین کارهای صورت گرفته و آسیب شناسی 35 سال گذشته دانست و یادآوری کرد: اگر آسیب ها بررسی نشود، انحراف از مسیر اتفاق می افتد.

وی بر پرهیز از تندروی و ایجاد موج های کاذب تاکید کرد و گفت: تندروی با اسلام تناسب ندارد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تندوری به نام اسلام هیچگونه سازشی با انقلاب ندارد و خطرناک است.

وی دهه فجر را فرصتی برای اصلاح و تکامل دانست و اظهارکرد: در شرایط کنونی که نگاه جهانی به همراهی مردم با انقلاب است، ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیش از پیش احساس می شود.

آیت الله هاشم زاده هریسی حضور گسترده مردم در مراسم 22 بهمن را تاکیدی بر حماسه سیاسی انتخابات خرداد 92 دانست.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 گفت: در شرایطی که دشمنان با گسترده تر کردن تحریم ها درصدد لطمه زدن به عزت ملی مردم مسلمان ایران هستند، اتحاد برای پیروزی در این مبارزه نرم بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان توان ایستادگی در مقابل ملت ایران را ندارند، گفت: از همین رو درصدد فاصله انداختن بین مردم و نظام هستند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جنگ نرم امریکا و اسراییل تنها علیه نظام و دولت نیست، بلکه دشمنان با تحریم های مالی و اقتصادی، نیازها و خواسته های عموم ملت ایران را نشانه رفته اند، اظهارکرد: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و و رهبر و انقلاب بوده و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امسال پاسخی قاطع به سخنان توهین آمیز سران امریکا خواهند داد.


نوشته شده در   دوشنبه 21 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode