ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 بهمن 1392     |     کد : 67101

يوم الله 22 بهمن سرآغازي نو در تاريخ دنياي اسلام است

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه ای از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

خبرگزاری مهر: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه ای از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين بيانيه آمده است: يوم الله 22 بهمن سرآغازي نو در تاريخ كشورمان ايران و دنياي اسلام است كه معمار كبير انقلاب اسلامي آن را انفجار نور ناميد.

این بیانیه می افزاید: اين روز مبداء شكل‌گيري حكومت اسلامي در عصر نوين است كه پيش از آن مكاتب خود ساخته بشري آزمايش خويش را در ناكارآمدي برنامه‌ريزي براي آينده بشريت به وضوح به اثبات رسانده‌اند و جهان تشنه راهي جديد براي نيل به سعادت دنيوي و اخروي است.

در ادامه این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامي ايران هم اكنون از 35 سال از شكل‌گيري خود بسياري از انسان‌هاي آزاده را شيفته مشي الهي و انساني خود ساخته و با اقتداري كه از مكتب تشيع علوي در كنار وحدت اسلامي نشأت گرفته روز به روز بيشتر و بيشتر قلب‌هاي عاشقان راه كمال و آزادي را مجذوب خود مي‌كند؛ اينك انقلاب شكوهمند اسلامي با كوله‌باري از تجربه و در سايه خداوند متعال خون شهيدان و رهنمودهاي رهبر كبير انقلاب حضرت آيت الله خامنه‌اي مرزهاي سياسي و اعتقادي را يكي پس از ديگري درنورديده و قلب ملت‌هاي آزاده را فتح مي‌كند تا نداي حق طلبانه اسلام در اقصي نقاط جهان طنين‌انداز شود.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي در بزرگداشت روز 22 بهمن با همراهي روحانيت معزز، مداحان و شعراي اهل بيت(ع)، دستجات حسيني، كانون‌هاي فرهنگي، موسسات قرآني و انجمن‌هاي اسلامي سطح استان با مشت گره كرده شعار "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل" را فرياد خواهند زد و به همراه ملت شريف ايران با خون شهيدان، آرمان‌هاي امام راحل(ره) و رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌اي تجديد ميثاق خواهند كرد.


نوشته شده در   يکشنبه 20 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode