ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 بهمن 1392     |     کد : 67098

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون تمسک به قرآن کریم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون تمسک به قرآن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون تمسک به قرآن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید عظیمی صبح روز یکشنبه در محل انس قرآن در مسجد کدخداباشی تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: انقلاب اسلامی بالاترین تأثیر خود را از کتاب آسمانی قرآن و بر مبنای قیام انبیاء داشته که قرآن کریم نقش بسزایی را در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته است.

وی افزود: روحیه استکبارستیزی امام خمینی(ره) برگرفته از درس عملی ایشان از قرآن کریم بود که امام (ره) به همراهی مردم توانستند بر طاغوت زمان پیروز شوند.

حجت الاسلام عظیمی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون آیات الهی و قرآن کریم عنوان کرد و افزود: 22 بهمن توسط امام خمینی (ه) به عنوان یوم الله معرفی شد زیرا هر روزی که در آن اراده و خواست خداوند مشهود باشد، آن روز یوم الله است.

وی همچنین ادامه داد: این روز، روزی است که مردم شهیدپرور ایران، توانستند با خواست خداوند بر طاغوت پیروز شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در خصوص برکات پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از برکات این پیروزی، بیرون آمدن و آزادی قرآن کریم از صندوق ها و قفسه های خانه هاست که امروز به برکت این پیروزی قرآن کریم در زندگی ما مسلمان نقش بسزایی ایفا می کند.

وی همچنین یکی از خصوصیات قرآن را طرح مسائل نظامی و سیاسی عنوان کرد و گفت: قرآن کریم صراحتا مسلمانان را به طرح مسائل سیاسی و نظامی دعوت کرده که ما باید از توصیه های قرآن در این زمینه نیز استفاده کرده و به این آیات اهمیت زیادی بدهیم.

حجت الاسلام عظیمی همچنین در ادامه رشد امور قرآنی در کشور را مرهون مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص حافظان قرآن، کشور باید در سال های آینده دارای 10 میلیون نفر حافظ قرآن باشد.


نوشته شده در   يکشنبه 20 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode