ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 دي 1392     |     کد : 65611

روند توسعه کلانشهر تبریز شتاب می‌گیرد

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز گفت: برای ایجاد ارزش افزوده و افزایش بهره‌وری اراضی موقوفه در عمران و آبادی کلانشهر تبریز، تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین شهرداری تبریز و اداره کل اوقاف استان منعقد شد.


مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز گفت: برای ایجاد ارزش افزوده و افزایش بهره‌وری اراضی موقوفه در عمران و آبادی کلانشهر تبریز، تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین شهرداری تبریز و اداره کل اوقاف استان منعقد شد.
 


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهرام نسیانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از ظرفیت موجود در کلانشهر تبریز برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و تعریف فضاهای جدید برای ایجاد ارزش افزوده در آن می‌تواند زمینه توسعه بیش از پیش این کلانشهر را فراهم آورد.

وی افزود: با توجه به افزایش نیازهای شهری و شهروندی و نیز توسعه جمعیتی کلانشهر تبریز، استفاده بهینه از زمین‌های مستعد و بدون استفاده در سطح شهر از ارزش و اهمیتی بالقوه برخوردار است که با تعریف پروژه‌های جدید متناسب با نیازهای جامعه می‌توان به توسعه این کلانشهر شتاب بیشتری بخشید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به اهداف اداره اوقاف استان در خصوص انعقاد تفاهمنامه همکاری با شهرداری تبریز تصریح کرد: برای افزایش هم افزایی اوقاف و نیز بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موقوفات استان در خصوص زمینه‌های مختلف موجود در سطح کلانشهر تبریز انعقاد این تفاهمنامه می‌تواند قدم موثری برای ایجاد ظرفیت‌های جدید سرمایه‌گذاری به شمار آید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه افزود: در سطح کلانشهر تبریز زمینه‌های وقفی مستعدی برای اجرای پروژه‌های مختلف تجاری، مسکونی و خدماتی وجود دارد که با ایجاد ارزش افزوده در آنها می‌توان با حفظ نیت واقف، منافع معنوی و مادی جدیدی را برای جامعه و در راستای اهداف موقوفات ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد : اوقاف استان مصمم است تا با هماهنگی شهرداری تبریز برای رفع معارض، مدعی احتمالی موجود در زمین‌های وقفی و نیز معرفی موقوفات داخل محدوده شهری جهت تعریف پروژه‌های جدید سرمایه‌گذاری اقدامات لازم را انجام دهد.

بر اساس این تفاهمنامه مشترک همکاری، مقرر گردید مشخصات کامل اراضی در اختیار اداره کل اوقاف به شهرداری اعلام تا متعاقباً اقدامات لازم در خصوص امکان سنجی برای اجرای پروژه‌ها در قالب مشارکت فی مابین  به عمل آید و شهرداری تبریز متعهد شد تا ضمن ارائه طرح و پیشنهاد برای زمین‌های وقفی در جهت جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقدام کند.


نوشته شده در   سه شنبه 24 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode