ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 دي 1392     |     کد : 65547

ولايت؛ ستون خیمه جهان اسلام و نزاع بین فرق عامل سستي وعدم انسجام و اقتدارمسلمانان است

ولادت پیامبر اکرم (ص) بهانه و عامل وحدت مذاهب مختلف اسلامی است و فرق مختلف باید با دوری از تفرقه و نفاق، مانع از سستی بنیان مسلمانان و غلبه دشمنان بر آن شوند.

حجت الاسلام عظیمی:
ولايت؛ ستون خیمه جهان اسلام و نزاع بین فرق عامل سستي وعدم انسجام و اقتدارمسلمانان است
تبریز – خبرگزاری مهر:ولادت پیامبر اکرم (ص) بهانه و عامل وحدت مذاهب مختلف اسلامی است و فرق مختلف باید با دوری از تفرقه و نفاق، مانع از سستی بنیان مسلمانان و غلبه دشمنان بر آن شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمید عظیمی یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دشمنان اسلام بعد از فروپاشي ایدئولوژیکی سوسیالیست ها و ماركسيسم و همچنين افول ليبراليسم، در مقابل مكتب اسلام، هر لحظه درصدد هستند تا مانع رشد و اسلام خواهي آحاد بشريت از هر طيف و مليتها مختلف شوند چرا که گرايش به زندگي منطبق با سبك و ايدئولوژي اسلامي به عنوان قدرت سوم در مقابل سبک زندگی شرق و غرب به عنوان قدرت های برتر روز به روز در حال افزایش است.

وی در ادامه افزود: به تعبیر معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی صادر خواهد شد، با پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران و روش حاكميت اسلامي به تمام ملت‌ها ارائه شد و صدور پیام انقلاب اسلامی با حكمت، منطق و موعظه حسنه انجام گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نیازهای بشر امروزی گفت: بشر امروز طالب عدالت، صلح و كرامت انساني است و اين تشنگي با رويكرد اسلامي سيراب پذير است و آنچه كه در عين منطق و حكمت باعث اقتدار جهان اسلام می شود، همدلي، وحدت، و اتحاد ملت‌ها، مذاهب‌ و قوميت‌هاي مختلف با عنوان اسلامي در برابر تمام دشمنانی است كه امروزه در صدد هستند تا اين قدرت سوم را در نطفه خفه كنند.

حجت الاسلام عظیمی با تاکید بر اتحاد و وحدت میان آحاد مختلف مسلمانان ابراز داشت: آيا شايسته است كه با آن همه هجمه‌ها و توطئه‌هاي سياسي، نظامي و عقيدتي كه دشمنان و در راس آنها ايادي استكبار آمريكا براي سركوب اسلام خواهي انجام مي‌دهند، ملت‌ها و مذاهب‌ مختلف جهان اسلام به همديگر شمشير كشند و با عناوینی چون شيعه و سني، عربي و عجمي و عناوين مختلف زمینه ساز تفرقه و سستي اقتدار جامعه اسلامي شوند.

وی با اشاره به مشترکات فرق و مذاهب مختلف اسلامی خاطر نشان شد: جهان اسلام داراي پيامبر، قبله، كتاب و قرآن واحد است و اين مشترکات همان حبل الهي هستند كه با تمسك به آن مي‌توان به وحدت و اقتدار جهان اسلام دست یافت و تعاريف مختلف و متناقض از اين محورهاي وحدت موجب تفرقه و ضعف جهان اسلام خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به نقش محوری ولایت در وحدت جامعه اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: ولايت ستون خيمه جهان اسلام و مفسر نبوت و كتاب الهي است و تبعيت و چنگ زدن به حبل الهي و رهبري جامعه اسلامي و تعريف واحد از دين اسلام موجب اقتدار در مقابل افزون خواهي‌هاي دشمنان اسلام خواهد بود.

حجت الاسلام عظیمی در پایان گفت: ولايت پيامبر اسلام بهانه و مايه خلقت و وحدت مذاهب مختلف اسلامي است و عمل به توصيه پيامبر اعظم(ص) در تمام جهات اسلام را در برابر دشمنان زياده‌خواه چيره خواهد كرد و تشتت و تفرقه و تنازع بين فرق اسلامي باعث سستي نظام اسلامي در برابر آنها خواهد شد به اميد ظهور حضرت خاتم الاوصياء امام زمان(عج)وظهور تعريف واحد و يگانه و معرفي آن به تمام مذاهب و جهان هستيم.


نوشته شده در   دوشنبه 23 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode