ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 دي 1392     |     کد : 65161

دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همچنان ادامه دارد

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید این طور فرض کنیم که اداره استان به لشکر عاشورا سپرده شده، گفت: دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همچنان ادامه دارد.



استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید این طور فرض کنیم که اداره استان به لشکر عاشورا سپرده شده، گفت: دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همچنان ادامه دارد.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه عاشورا، آنها را در اداره امور استان سهیم دانست و اظهار کرد: امروز جنگ در عرصه نظامی تمام شده است اما وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی همچنان بر عهده تمام کسانی است که دلسوز انقلاب و نظام هستند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای لشکر عاشورا و شهید مهدی باکری گفت: خدای بزرگ را به خاطر نعمت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاکرم و خوشحالم که توفیق حضور در جمع برادران عزیز، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و شهادت را پیدا کردم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس احساس ما این بود که نظام نوپای اسلامی به حمایت و دفاع نیاز دارد و به واسطه همین احساس هر کس در هر رده‌ای که بود در جبهه جنگ حضور می‌یافت.

جبارزاده با بیان اینکه تکلیف ما در دفاع از نظام ادامه دارد، افزود: اگر در زمان دفاع مقدس، جنگ در عرصه نظامی بود امروز در سنگرهای دیگری ادامه دارد و همان‌طور که انقلاب اسلامی آن زمان در برابر تمام قدرت‌های استکبار جهانی مقاومت می‌کرد امروز هم همان شرایط وجود دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم در انتخابات 24 خرداد نشان دادند که با وجود مشکلات و ناملایمتی‌ها، به خاطر انقلاب و کشور همچنان در صحنه هستند و نتیجه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دولتی بود که در رأس آن فردی در کسوت روحانی و از دلسوزان دیرین انقلاب حضور دارد.

 وی افزود: دکتر روحانی بارها صلابت خود را در راه انقلاب نشان داده و وقتی که دولت ایشان از من خواست که در استان حضور یابم نمی‌توانستم از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنم.

جبارزاده گفت: فلسفه حضور من در استانداری نه به خاطر پست و مقام یا مادیات بلکه به خاطر خدمت به مردم و برداشتن گامی برای پیشرفت استان بود و امیدوارم بتوانم به پشتوانه همرزمان خود و دعای خیر مردم، استان را آبرومند اداره کنم.

 وی با تاکید بر اینکه آذربایجان‌شرقی باید یک استان الگو باشد، خاطرنشان کرد: وقتی که مقام معظم رهبری آذربایجان را سر ایران معرفی می‌کنند یعنی انتظارات ویژه‌ای از این استان هست و باید این انتظارات برآورده شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: برای موفقیت در این امر خطیر به کمک فکری و تجربیات ارزنده تمام کسانیکه سابقه دفاع از انقلاب اسلامی را دارند، نیاز داریم و امروز که فردی از لشکر عاشورا موظف به اداره استان شده است در واقع ماموریت تازه‌ای پیشکسوتان این لشکر سپرده شده است.

جبارزاده خاطرنشان کرد: نگاه مردم به بنده به عنوان عضو و سربازی از لشکر عاشوراست و موفقیت بنده در گرو همکاری شما بزرگواران است و باید این طور فرض کنیم که اداره استان به لشکر عاشورا سپرده شده است.


نوشته شده در   دوشنبه 16 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode