ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 دي 1392     |     کد : 65117

رعایت زمان بندی پروژه قطار شهری تبریز ضروری است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت رعایت زمان بندی پروژه قطار شهری تبریز تاکید کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت رعایت زمان بندی پروژه قطار شهری تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی ، محمدصادق پورمهدی در جریان بازدید از عملیات اجرایی پروژه قطار شهری تبریز تشریح کرد: تلاش می کنیم در دوره جدید مدیریت استان که امید فزاینده در بین مردم ایجاد شده، روند عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان را شتاب بخشیم و با تسریع دراتمام طرح‌های نیمه‌تمام از جمله پروژه بزرگ متروی تبریز پاسخی شایسته به مردم بدهیم.

وی  با بیان این که برخورداری از مترو، حق طبیعی مردم تبریز است، اظهار داشت: مردم تبریز به دلیل نقش‌آفرینی درتاریخ کشور شایسته برخورداری از خدمات بزرگ هستند و ما تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار و همت جمعی مسؤولان هر چه زودتر پروژه بزرگ قطار شهری تبریز را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به این که برای اجرای متروی تبریز تاکنون صدها میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با این حال مردم از دولت تدبیر و امید و مدیریت جدید استان توقع و انتظارسرعت بخشیدن به عملیات و بهره‌برداری ازاین طرح را دارند که باید با همت جمعی و تلاش شبانه‌روزی بتوانیم فازهای این پروژه را یکی پس از دیگری به بهره‌برداری برسانیم.

معاون عمرانی استاندار ضمن تاکید بر آمادگی مدیران استانی برای همکاری و رفع موانع و مشکلات این پروژه و نیز تامین بودجه‌های ملی و محلی آن، گفت: تمام تلاش ما کمک به این پروژه و تامین منابع مالی آن است و ازهیچ تلاشی برای تسریع دراتمام آن دریغ نخواهیم کرد.

پورمهدی تشریح کرد: برای ترخیص واگن‌های فاز نخست مترو تبریز که وارد گمرک بندرعباس شده تلاش خواهیم کرد تا ان‌شاء‌الله هرچه سریع‌تر مردم تبریز شاهد راه‌اندازی مترو باشند.

معاون عمرانی استاندار  دراین بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید ضمن قدردانی از مهندسان و کارگران پروژه قطار شهری تبریز بر تسریع عملیات و رعایت مفاد زمان‌بندی پروژه از سوی پیمانکاران طرف قرار داد تاکید کرد.

ایستگاه شماره پنج، مرکز کنترل فرمان و نمایشگاه دایمی سازمان، تونل قطعه شش، ایستگاه‌های آبرسان، شهید بهشتی و نیز شفت 12 و حفاری‌های تونل عمیق مترو واقع در مسیر سه‌راه امین تا ایستگاه لاله از جمله بخش‌هایی بوند که مورد بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفتند.


نوشته شده در   يکشنبه 15 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode