ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 دي 1392     |     کد : 64991

تبریز توسعه‌یافته نیازمند احیا مرکز مطالعات شورا و شهرداری تبریز

مرکز مطالعات شورا و شهرداری تبریز از جمله مهم‌ترین ساختارهایی است که با آغاز به کار شورای چهارم زمزمه احیا و تعالی آن به گوش می‌رسد.



مرکز مطالعات شورا و شهرداری تبریز از جمله مهم‌ترین ساختارهایی است که با آغاز به کار شورای چهارم زمزمه احیا و تعالی آن به گوش می‌رسد.
 


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تاسیس و فعالیت مرکزی که بتواند فارغ از رویکردهای سلیقه‌ای و گروهی، مصالح شهر و شهروندان را در اجرای طرح‌های عمرانی مدنظر داشته باشد از نیازهای اصلی شهرهایی است که سودای توسعه و آبادانی در سر دارند.

تبریز نیز به عنوان شهری که برای توسعه همه بعدی و دارای ساختار منطقی گام برداشته نیازمند مرکزی است تا تمام طرح‌های عمرانی و فرهنگی و شهرسازی نه بر مدار سلیقه و آرزوهای زودگذر که بر اساس اصول مطالعه شده و دوراندیشانه تدوین، طراحی و اجرا شوند.

مرکز مطالعات شورا و شهرداری تبریز از جمله مهم‌ترین ساختارهایی است که با آغاز به کار شورای چهارم زمزمه ی احیا و تعالی آن به گوش می‌رسد.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز اساس‌نامه این مرکز که بعد از بحث و بررسی بسیار در صحن علنی به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز ارجاع شده بود در آخرین جلسه این کمیسیون به تصویب این کمیسیون رسید.

اکرم حضرتی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه و مطابق اساس‌نامه این مرکز، تمام طرح‌های عمرانی، خدماتی، شهرسازی و فرهنگی قبل از تصویب و ابلاغ، باید توسط کارشناسان برجسته این مرکز که به صورت شورایی و هیئت امنایی اداره می‌شود مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و سپس به همراه پیوست‌های مطالعاتی و طرح‌های توجیهی برای تصویب و اجرا ابلاغ می‌شود.

مرکز « بانوی مهر» ساماندهی می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین از مصوبه دیگر این کمیسیون در خصوص ساماندهی بازارچه « بانوی مهر» خبر داد و گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این مرکز که با هدف تامین فضا و امکانی برای خوداشتغالی زنان بد‌سرپرست و بی‌سرپرست در حوزه شهرداری منطقه 7 تبریز احداث، راه‌اندازی و تجهیز شده بود متاسفانه از هدف اصلی خود دور شده است.

حضرتی در این‌باره بیان کرد: به دنبال شکایت و اعلام نارضایتی برخی از زنان بی‌سرپرست در خصوص نحوه فعالیت با این مرکز و بازدیدی که بنده از این مرکز انجام دادم مشخص شد که این مرکز به بازنگری و ساماندهی دوباره در نحوه اداره آن نیاز دارد. بنابراین این موضوع در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز قرار گرفت.

وی گفت: در جلسه اخیر این کمیسیون مقرر شد شهرداری منطقه هفت با هماهنگی و همکاری معاونت فرهنگی شهرداری تبریز در نحوه اداره و نظارت بر این مرکز تجدید نظر کرده و نسبت به ساماندهی مجدد آن اقدام کنند.


نوشته شده در   جمعه 13 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode