ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 آذر 1392     |     کد : 63980

نماینده های مذاکره کننده ایران در توافقات ژنو منافع و عزت ایران رامد نظر قرار داده اند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نماینده های مذاکره کننده ایران در توافقات ژنو منافع و عزت ملت ایران و اقتدار کشور را در تمام مراحل مدنظر قرار داده اند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نماینده های مذاکره کننده ایران در توافقات ژنو منافع و عزت ملت ایران و اقتدار کشور را در تمام مراحل مدنظر قرار داده اند.

آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: یاوه گویی های سران اسراییل یا مصاحبه های ضد و نقیض مقامات آمریکایی تاثیری در روند مذاکرات نخواهد داشت.

وی از دولتمردان خواست پاسخ این اظهارات را از تریبون های رسمی به صورت قاطع بدهند.

آیت الله مجتهدشبستری خاطرنشان کرد: برای اظهار نظر نهایی در خصوص توافقات ژنو زود است و بدون اطمینان از نتایج و بررسی کامل مفاد آن نباید قضاوتی صورت بگیرد.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به فرارسیدن 27 آذر سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: جدایی حوزه و دانشگاه به اندازه جدایی دین از سیاست مانع تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

آیت الله مجتهدشبستری اظهارکرد: بر این اساس دشمنان پیدا و پنهان ما تلاش دارند به هر نحو ممکن جامعه علمی و نخبگان دانشگاهی را از روحانیت دور نگه دارند تا بتوانند به اهداف شوم خود برای تضعیف دستاوردهای انقلاب دست پیدا کنند.

وی همچنین با اشاره به توان بالای نظامی ایران گفت: امروزه توان موشکی ایران بالاترین توان دفاعی جهان است و هرگونه تهدید را جواب می دهد.

خطیب جمعه تبریز با تاکید بر اینکه دانشگاه ها نباید جولانگاه جریانات سیاسی شوند، دانشگاهیان را به هوشیاری و تقویت بصیرت در این زمینه توصیه کرد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: فرهنگ هویت یک ملت است و در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه تاثیرات مهمی دارد، به همین علت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به اندازه مصوبات مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد و باید با هماهنگی و قدرت تمام به اجرا درآید.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین افزود: فرهنگ حاشیه و ضلع اقتصاد و سیاست نیست، بلکه این اقتصاد و سیاست است که حاشیه و ضلع فرهنگ است.



نوشته شده در   جمعه 22 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode