ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 آذر 1392     |     کد : 63864

کلید حل همه مشکلات در دست شهرداری نیست

شهردار تبریز گفت: کلید و راه حل همه مشکلات شهری در دست شهرداری نیست و تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید در این راه کمک حال شهرداری باشند.

شهردار تبریز:
کلید حل همه مشکلات در دست شهرداری نیست
شهردار تبریز گفت: کلید و راه حل همه مشکلات شهری در دست شهرداری نیست و تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید در این راه کمک حال شهرداری باشند.
به گزار ش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: حجم بالای مطالبات شهروندان، محدودیت منابع درآمدی و مالی، فقدان درآمدهای پایدار، کم‌رنگ بودن حمایت‌های دولتی از شهرداری و الزامات متعدد توسعه ناگزیر شهری از جمله مهم‌ترین چالش‌های فرا روی مدیریت شهری در شرایط حاضر به شمار می‌روند و باید اذعان کرد که در این میان شهرداری به عنوان مسئول اداره شهر، به تنهایی قادر به تحقق و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات موجود نیست و باید دیگر دستگاه‌ها و بخش‌های مدیریتی به کمک شهرداری بیایند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: برخلاف برخی انتظارات، حل تمام مشکلات شهر، یک شبه و به زودی ممکن نیست و ما ناگزیر از برنامه‌ریزی و اقدام تدریجی در روند توسعه و آبادانی شهر مبتنی بر اولویت‌بندی امور هستیم.

نجفی در عین حال با تأکید بر عزم جدی مدیریت شهری تبریز بر تلاش مضاعف و شبانه‌روزی در راستای کاهش مشکلات موجود و تسریع روند توسعه شهری خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش تمام مسئولان و دستگاه های شهری، استانی و ملی در این راه شد.

هویت شهرداری از شوراست؛ به اصل تعامل پایبندیم

شهردار تبریز با اعلام این که هویت وجودی و مدیریتی شهردار و مجموعه شهرداری تبریز از شورای شهر است بر پایبندی مجموعه شهرداری به اصل تعامل با این نهاد مدنی در اداره و توسعه شهری تأکید کرد.

شهردار تبریز افزود: با اعتقاد به این اصل که شهردار و شهرداری محصول انتخاب و اعتماد اعضای شورا بوده و از طرفی به واسطه همین شورا، منتخب و مورد تأئید مردم نیز به شمار می‌رود، از این رو همراهی و تعامل با این نهاد مدنی، فرض و اصل انکارناپذیر مدیریت شهرداری در پیشبرد و اجرای برنام‌ها و اداره شهر خواهد بود.

دکتر نجفی در عین حال خاطر نشان کرد: تعامل با شورا و استفاده از نظرات و دیدگاه‌ها و سیاست‌گذاری‌های اعضای آن به عنوان منتخبان مردم محور همکاری‌های این دو مجموعه خواهد بود.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode