ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392     |     کد : 63830

اجرای پیوست فرهنگی و زنده نگهداشتن اندیشه های حضرت امام(ره)در قالب گفتمان جزء وظایف دستگاه‌های فرهنگی است

اجرای پیوست فرهنگی و زنده نگهداشتن اندیشه های حضرت امام(ره), و توجه به منویات مقام معظم رهبری در قالب گفتمان جزء وظایف دستگاه‌های فرهنگی است

حجت‌الاسلام حمید عظیمی:
اجرای پیوست فرهنگی و زنده نگهداشتن اندیشه های حضرت امام(ره)در قالب گفتمان جزء وظایف دستگاه‌های فرهنگی است
اجرای پیوست فرهنگی و زنده نگهداشتن اندیشه های حضرت امام(ره), و توجه به منویات مقام معظم رهبری در قالب گفتمان جزء وظایف دستگاه‌های فرهنگی است




دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی با مدیر کل امور فرهنگیبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام حمید عظیمی در جلسه دیدار معاون فرهنگی،رسانه و فناوری‌های نوسازمان تبلیغات اسلامی کشورتعامل بین صف و ستاد کار موثر و تاثیرگذاری است. و با توجه به بودجه متمرکز تعلق گرفته و مطالبه از سوی سازمان ایجاد انگیزه می‌کند و لزوم پاسخگویی را تبیین می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:۳۶ شاخص درحال اجرا داریم و سعی در تحقق این ۳۶ شاخص می‌شود و تلاش مان این است که از این چارچوب خارج نشویم. مگر در موارد اضطرار

وی افزود:با توجه به مطالبات مردم و مسؤولین محلی دراکثر شهرستان‌ها دفاترو ادارت تبلیغات اسلامی ایجاد شده است و این ادارات و دفاتر کارهای بسیار بزرگی در امر تبلیغ دینی انجام می‌دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد:تکمیل و اجرای مهندسی فرهنگی، پیوست فرهنگی، زنده نگاه داشتن اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری در قالب گفتمان‌های دینی که بر اساس چشم انداز ۵ ساله پنجم بود از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی در حد توان درحال انجام است.

وی خاطر نشان کرد:یکی از کارهای مهم انجام گرفته درسالهای اخیر را می توان بحث تفاهم بین آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی ذکر کرد و در بحث جلسه های همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه سازمان تبلیغات اسلامی نقش موثری را ایفاء کرده است بطوریکه مورد توجه وزارت آموزش و پرورش قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام حمید عظیمی با هم برشمردن توجه به نسل آینده ساز جامعه اسلامی افزود:چون مدیریت کشوردر آینده در دست نسل جوان جامعه است ما در بحث مدارس بخصوص مدارس تیز هوشان ونمونه دولتی به صورت جدی ورود کرده ایم تا نسل آینده مدیریتی کشور را با مباحث حوزه دین در حد مقدورات آشنا سازیم.

عضو شورای فرهنگی عمومی استان تصریح کرد: در بحث گفتمان فعالیت های خوبی در استان طی سالهای گذشته صورت گرفته است و امسال با توجه به کمبود اعتبارات مسؤولین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها را بسیج کرده‌ایم تا در مدارس بخصوص تیزهوشان حضورفعالی داشته باشند.


نوشته شده در   سه شنبه 19 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode