ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 آذر 1392     |     کد : 63796

آذربایجان شرقی از استان‌های کم‌حاشیه در خصوص مسائل بحران‌زاست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان ‌‌با اینکه از جمله استان‌های کم‌حاشیه در خصوص مسایل بحران‌زاست، اما بحث مواد مخدر بالاترین نگرانی ‌را داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
آذربایجان شرقی از استان‌های کم‌حاشیه در خصوص مسائل بحران‌زاست
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان ‌‌با اینکه از جمله استان‌های کم‌حاشیه در خصوص مسایل بحران‌زاست، اما بحث مواد مخدر بالاترین نگرانی ‌را داریم.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدعلی نصرتی در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی استان، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید با احساس مسؤ‌لیت به تکالیف خود برای کاهش معضلات اجتماعی عمل کنند، چون جامعه ما یک جامعه دینی و ارزشی است و باید تفاوت فاحشی از نظر معضلات اجتماعی با جوامع سکولار داشته باشد.

وی با تاکید بر نگاه فرهنگی به آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای کاهش آنها، این اقدام را موجب افزایش احساس امنیت در سطح جامعه دانست.

نصرتی با بیان اینکه امنیت اجتماعی از نیازهای ضروری جامعه است، گفت: وجود امنیت در جامعه موجب شور و نشاط، اعتماد عمومی و برنامه‌ریزی اصولی می‌شود، به همین خاطر دشمنان برنامه‌های زیادی برای ایجاد ناامنی اجتماعی و اخلاقی در جامعه ما دارند.

وی با تاکید بر ارایه آموزش‌های لازم به مردم در زمینه مسایل اجتماعی و اخلاقی، گفت: برای حفظ آبرو و حیثیت مردم باید آنان را نسبت به مسایل مهمی از جمله مراقبت از فرزندان در مقابل ناهنجاری‌ها آگاه کرد و هوشیاری و توانمندی لازم را به آنها داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه ترویج مصرف مواد مخدر را از جمله حربه‌های دشمنان برای تضعیف عقیده و برهم‌زدن هنجارهای جامعه دانست و گفت: استان آذربایجان شرقی با این که از جمله استان‌های کم‌حاشیه در خصوص مسایل بحران‌زاست، اما بحث مواد مخدر بالاترین نگرانی استان در این زمینه است.

وی افزود: شیوع مواد مخدر موجب افزایش سرقت‌های خرد در استان شده و نگرانی مردم را در پی داشته است که در این خصوص باید قانون مبارزه با مواد مخدر با قدرت اعمال شود.

نصرتی با تاکید بر اولویت‌بندی معضلات استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته ناهنجاری‌ها و معضلات هر استان با انجام کار علمی و پیمایشی مشخص شده و ادامه این کار باید با اولویت‌بندی مسایل در دستور کار قرار گیرد.

مهدی اسماعیلی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای ایجاد وحدت رویه در خصوص مقابله با جرایم و تخلفات حوزه اجتماعی و اخلاقی، ساماندهی امور امنیتی، اجتماعی و فرهنگی در مناطق ویژه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای ارتقای احساس امنیت در جامعه را از اهداف تشکیل کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی استان اعلام کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 18 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode