ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1387     |     کد : 615

مایکل مور: بوش و مک کین، مردم آمریکا را بدبخت کردند

 

  مايکل مور که با لري کينگ مجري مشهور سي ان ان گفتگو ميکرد؛ با انتقاد از هيلاري کلينتون هم حزبي و رقيب انتخاباتي باراک اوباما ،افزود: هيلاري بارها در سخنان خود ، به توصيه هاي کشيشان اشاره و سعي کرده از اين راه ، تبليغات انتخاباتي خود را به پيش ببرد ولي با وجوديکه من خود يک کاتوليک معتقد هستم ، تکيه بيش از اندازه به سخنان مبلغان مذهبي را لازم نمي دانم.

مايکل مور کارگردان مشهور امريکايي با اشاره به اینکه دوران هشت ساله بوش - مک کين، امريکا را به قعر بدترين موقيعت ممکن، هدايت کرد، تصریح کرد: علت حمايت من از اوباما، حس مسئوليت پذيري وی در برابر مورد مردم است.

به نقل از سي ان ان ، مايکل مور کارگردان امريکايي گفت: اوباما هميشه با ظرافتي خاص در سخنانش، خود را مخالف سياست مداران معرفي مي کند و سياست را به صورتي ديگر روايت مي کند.

مايکل مور ادامه داد:من سالها پيش، از حاميان سناتور کلينتون بودم ولي زمانيکه وي در سال 2002 با حمايت از تصميم جرج بوش رئيس جمهور امريکا ، کشور را در مسير حمله به عراق قرار داد و همچنان سالها بعد نيز از اين اقدام خود، حمايت کرد؛ حمايتم را از وي متوقف کردم .

مور مستند ساز امريکايي با انتقاد شديد از جنگ عراق، گفت: حمله به عراق، عملي غير اخلاقي و انساني بود و ما هرگز ؛ حق حمله بي مورد به کشور ديگري را نداريم.

مايکل مور ابراز اميدواري کرد :هيلاري کلينتون مانند ساير سناتورهاي دموکرات نظير جان کري، ادواردز و ديگران، از حمله به عراق ؛ ابراز انزجار کرده و از تصميم قبلي خود عذرخواهي کند.

مايکل مور دوران رياست جمهوري بوش را دوران بدبختي مردم امريکا خواند و ادامه داد: دوران هشت ساله بوش - مک کين، امريکا را به قعر بدترين موقيعت ممکن، هدايت کرد.

مستند ساز امريکايي ادامه داد:مطمئن هستم که مردم امريکا با دادن راي به مک کين و ادامه سياستهاي بوش ؛ مخالف هستند.

 بیشتر هنرمندان آمریکایی از باراک اوباما حمایت می کنند، چندی پیش نیز تام هنکس هنرپیشه معروف آمریکایی نیز حمایت خود را از اوباما اعلام کرد.


نوشته شده در   سه شنبه 17 ارديبهشت 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode