ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392     |     کد : 58052

دولت یازدهم به مطالبات مردم در مقام عمل توجه کند

امام جمعه تبریز با اشاره به رای اعتماد مجلس به کابینه یازدهم گفت: دولت در مقام عمل به مطالبات مردم از جمله حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال توجه کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به رای اعتماد مجلس به کابینه یازدهم گفت: دولت در مقام عمل به مطالبات مردم از جمله حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال توجه کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی تبریز با اشاره به جایگاه رهبری و ولایت فقیه در نظام اسلامی بر لزوم حمایت مردم از جایگاه ولایت تاکید کرد.

وی تصریح کرد: ولایت‌ فقیه نعمت بزرگ الهی بر عالم بشریت است و استمرار راه انبیا الهی و ائمه معصومان با تبعیت از ولایت معنا پیدا می‌کند و انقلاب اسلامی ایران نیز ثمره اطلاعت امت از ولایت‌ فقیه است.

خطیب جمعه تبریز به رای اعتماد نمایندگان مجلس به 15 وزیر دولت یازدهم و آغاز به کار این وزیران از روز شنبه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی علاوه بر مسئولیت قانون‌گذاری و نظارت بر قوه مجریه یکی از وظایفش رای به کابینه بوده و مردم سالاری در این زمینه به صورت غیرمستقیم اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به مطالبات به حق مردم، حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در اولویت برنامه‌های کاری دولت یازدهم باشد. دولت برای رفع تبعیض و مبارزه با فساد کوشا باشد و قانونمندی را نصب‌العین خودشان قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: دولت در مقام عمل برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند و به مطالبات اسلام، قانون، رهبری و ملت توجه کنند و اکنون نوبت دولت یازدهم است تا به احساس وظیفه خود در برهه حساس کنونی عمل کند.

وی ادامه داد: باید ریاست جمهوری به شعارها و وعده‌های خود عامل باشد و با عمل به اعتدال در چارچوب قانون اساسی به فکر حل مشکلات اساسی مردم که در رأس آن معضلات معیشتی و مشکلات فرهنگی قرار دارد،باشد.

آزادگان سند افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را یادآور مردانگی و تقوای رزمندگان اسلام دانست. وی از آزادگان به عنوان یادگاران هشت سال حماسه و ایثار نام برد و اظهار داشت: آزادگان سند افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند که باید بیش از پیش از این عزیزان تجلیل شود.

وهابیت نشات گرفته از تفکرات التقاطی و افراطی فرقه‌های وابسته به استکبار است

خطیب جمعه تبریز به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع از سوی فرقه ضاله وهابیت تکفیری اشاره و گفت: آنچه مسلم است؛ اقدام وهابیت در تخریب قبور ائمه اطهار و هتک حرمت مزار صحابه پیامبر در سال های گذشته در راستای اهداف خصمانه رژیم صهیونیستی و دنیای کفر و نشأت گرفته از تفکرات التقاطی و افراطی فرقه‌های وابسته به استکبار است.

وی ادامه داد: وهابیت موی دماغ برای جهان اسلام شده و امروز شاهد جنایات این گروه تروریستی با حمایت آمریکا و اسرائیل و با پول عربستان در کشورهای منطقه و اسلامی هستیم.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به جنایات وهابیت در سایر ممالک اسلامی به ویژه عراق، لبنان و بحرین تصریح کرد: جنایات وهابیت هنوز پس از گذشت سال‌ها از واقعه هشتم شوال، تمام نشده و امروز شاهد کشتار شیعیان مظلوم در برخی کشورهای اسلامی هستیم، امروز وهابیت استخوانی بر گلوی جهان اسلام شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز رد پای وهابی‌ها در جنایات سوریه، عراق و لبنان به خوبی دیده می‌شود، بیان کرد: وهابی‌ها با ادعای اسلام واقعی، مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند و در جهان اسلام تفرقه ایجاد می‌کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری گفت: تفکرات وهابیت امروز آفت جهان اسلام شده و دامن کشورهای اسلامی را آلوده کرده است.

آیت الله شبستری با اشاره به حوادث اخیر در مصر گفت: اینکه در کشور بزرگ مصر دو گروه بزرگ از مسلمانان به جان هم افتاده و کشتار به راه انداخته اند تنها به سود آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی اظهار کرد: حوادث مصر در حقیقت توطئه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی عملی می‌شود که می‌خواهند جنگ داخلی افتاده و مسلمانان به جان یکدیگر بیفتند.

خطیب جمعه تبریز ضمن محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مردم مصر از سوی ارتش از مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عربی، علما و بزرگان مصر خواست هر چه زودتر به این فجایع در مصر خاتمه دهند.


نوشته شده در   جمعه 25 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode