ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 2 خرداد 1403
چهارشنبه 2 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 22 مرداد 1392     |     کد : 57918

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:برکات ولایت فقیه در جامعه ملموس است

امام جمعه تبریز گفت: برکات ولایت فقیه در جامعه ملموس است.

امام جمعه تبریز گفت: برکات ولایت فقیه در جامعه ملموس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در مراسم افتتاح طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان در اردوگاه الغدیر تبریز از دانش‌‌آموزان بسیجی خواست حالات معنوی و نورانیتی که در ماه مبارک رمضان کسب نموده‌اند را برای همیشه حفاظت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آیات قرآن مجید امامت را یک منصب الهی دانست که خداوند زمام امور مسلمین را به آنان واگذار می‌کند.

امام جمعه تبریز ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیاء و نایب امام زمان(عج) در زمان غیبت آنحضرت دانست که با تدبیر و شجاعت و صداقت رهبری مسلمانان را عهده‌دار است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت اسلامی که توسط امام خمینی(ره) به نحو احسن ایفا شد و بعد از ایشان نیز آیت‌الله خامنه‌ای این راه با سعادت را با صلابت ادامه می‌دهند، افزود: در کشورهای اسلامی منطقه جای خالی رهبریت و ولایت به وضوح مشاهده می‌شود و مشکلات اساسی ملت آن ممالک هم در همین موضوع ولایت است.

مالک بهروزی هم در ابتدای این مراسم طی سخنانی تقویت کادر مدیریتی واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی و حلقه‌های صالحین مدارس را هدف اصلی دوره های آموزش و تربیت جانشینان و دبیران حلقه‌های صالحین واحدهای مقاومت دانست.

معاون اجرایی سپاه عاشورا افزود این دوره ویژه دانش آموزان بسیجی پسر پایه‌های اول و دوم متوسطه استان و بیست و چهارم مرداد به صورت متمرکز استانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این طرح که مختص دانش‌آموزان بسیجی دختر است به تعداد 500 نفر از 27 مرداد ماه تا اول شهریور ماه در همین اردوگاه برگزار خواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 22 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode