ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392     |     کد : 57424

مبارزه با اسرائیل جزو عقاید مردم ایران است/ مسلمانان در برابر تهاجم بیگانگان بی تفاوت نخواهند بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مبارزه با اسرائیل جزو عقاید مردم ایران بوده و مردم ایران حامیان اصلی مردم مظلوم فلسطین هستند.


خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مبارزه با اسرائیل جزو عقاید مردم ایران بوده و مردم ایران حامیان اصلی مردم مظلوم فلسطین هستند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به ضروریت دفاع از سرزمین های اسلامی توسط مسلمانان گفت: دفاع از سرزمین های اسلامی از ضروریات اسلام است و مسلمانان نمی توانند در مقابل تهاجم بیگانگان در مقابل حق مسلمانان بی تفاوت باشند.



وی افزود: مسلمانان دنیا نباید در مقابل تهاجم بیگانگان بی تفاوت باشند و باید از حق مسلمانان مظلوم دنیا دفاع کنند.



نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم مسلمان دنیا با اجتماع گسترده خود در راهپیمایی روز قدس با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا دشمنان اسلام را مایوس کردند.



آیت الله مجتهد شبستری افزود: حمایت از مظلومین وظیفه انسانی و دینی مردم ایران است و حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان دهنده حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود.



وی گفت: منافع ملی هر کشور در مرزهای جغرافیایی آن کشور محدود نمی شود و دشمن های ایران با ایجاد پایگاه هایی در کشورهای مجاور امنیت ملی کشور را تهدید می کنند.



امام جمعه تبریز ادامه داد: یهودیان سلطه طلب با ایجاد پایگاه ها در کشورهای مجاور ایران نمی توانند کاری بر علیه کشور ایران انجام دهند.



وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با تهدید امنیت ملی کشور توسط اسرائیلی ها گفت: اگر کوچکترین حرکتی از طرف پایگاه های اسرائیل بر علیه ما انجام شود، اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم.



راهپیمایی روز قدس، زنگ نابودی اسرائیل را به صدا در آورد



مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا و مشاور رییس قوه قضائیه نیز قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تبریز  گفت : راهپیمایی روزقدس امسال، زنگ نابودی اسرائیل را به صدا در آورد.



حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری ادامه داد : انشالله در آینده ای نزدیک شاهد فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل  و آزادی قدس شریف خواهیم بود.



وی  در همین راستا ابراز داشت: طبق احادیث و روایات، قوم یهود از غرب به سرزمین فلسطین نفوذ می کنند و پس از مدتی جنایت و خونریزی در آنجا به دست جوانانی  که آیه ((و اعدو لهم ..)) را دست دارند نابود می شوند.



ذالنوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس امسال، علاوه بر اینکه حماسه سیاسی دیگری خلق کرد بلکه بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی فرود آورد.


نوشته شده در   جمعه 11 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode