ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392     |     کد : 57421

آزادی قدس جزء لاینفک مطالبه جهان اسلام/ ایستادگی تا پیروزی

امروز 11 مرداد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، روزی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روزی که باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند، باید همان طور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید تمام ملت ها قیام کنند و این جرثومه‏ های فساد را به زباله‏ دان ها بریزند.

تبریز- خبرگزاری مهر: امروز 11 مرداد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، روزی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روزی که باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند، باید همان طور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید تمام ملت ها قیام کنند و این جرثومه‏ های فساد را به زباله‏ دان ها بریزند.

به گزارش خبرنگار مهر، ملت بزرگوار و مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان های خود قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است، اسرائیل غده سرطانی استکباری است که در خاورمیانه در قلب کشورهای اسلامی و در سرزمین مقدس فلسطین با حمایت پیر استعمارگر انگلیس شکل گرفت و با حمایت همه جانبه آمریکای جنایتکار سال هاست که مردم مسلمان فلسطین و لبنان را به خاک و خون کشیده است.

به گفته امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است، روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود، روزی است که باید به ابر قدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی ‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند، من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، روزی که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت برگذاشت روز قدس گفت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان جهان است و بیش از هزار قرن است که توسط رژیم غاصب اسرائیل با کمک انگلیس و آمریکا غصب شده و این رژیم هر روز بر قدس شریف اهانت می کنند.

حسین تقی زاده افزود: مسلمانان باید برای آزادی اولین قبله خود با یکدیگر متحد شوند تا بیت المقدس را از چنگ اسرائیل آزاد کنند.

وی با اشاره به نام گذاری روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب گفت: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند و ما وظیفه داریم با آمدن به صحنه راهپیمایی اتحاد خود را به رژیم غاصب اسرائیل نشان دهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به ضرورت بزرگداشت روز قدس اشاره کرد و گفت: اهمیت و ضرورت بزرگداشت روز جهانی قدس اتحاد مسلمان ها با یکدیگر برای فراهم کردن زمینه هایی برای آزادسازی فلسطینی ها از دست یهودی ها است.

حسین تقی زاده ادامه داد: مسلمانان دنیا با حضور خود در صحنه راهپیمایی روز قدس به رژیم غاصب اسرائیل پشتیبانی و حمایت خود را از مسلمانان فلسطین اعلام می کنند.

وی با اشاره به تاثیر نام گذاری روز قدس بر احتقاق حق فلسطینان در دنیا گفت: نام گذاری روز قدس بر احقاق حق فلسطینان در دنیا تاثیر زیادی دارد چرا که بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمانان جهان است و رژیم اشغالگر اسرائیل باید بداند قدس برای مسلمانان است و هیچ گونه تعلقی به این رژیم ندارد.

حسین تقی زاده اضافه کرد: مسلمانان با حرکت و همت تلاش کنند تا قدس را آزاد کنند و این امر عملی نمی شود جز اینکه مسلمانان با اتحاد هم این غده سرطانی را از صفحه روزگار محو کنند.

دبیر حزب موتلفه آذربایجان شرقی نیز با اهمیت برشمردن این روز بزرگ گفت: قدس جزء لاینفک جهان اسلام است و به تعبیر رهبر انقلاب محدوده آن از نهر تا بهر است.

بیوک مقدسی بخشایش افزود: تمام کشورهای اسلامی باید برای باز پس گیری قبله نخست مسلمین غیرت دینی داشته باشند و حاکمان آن ها نیز از همراهی با سیاستمداران رژیم اشغالگر قدس به شدت پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی صهیونیسم تنها محدود به ملت فلسطین نیست ابراز داشت: سرنوشتی که به ملت مظلوم فلسطین تحمیل شده است می تواند هر آن برای دیگر کشورها اتفاق افتد و در این بین اشغالگران صهیونیست بدون توجه به آیین آن ملت تنها در صدد تحمیل افکار نژاد پرستانه خود برخواهند آمد و مدعای این کلام تصمیم نخست آنها بر ایجاد کشور جعلی اسرائیل در آرژانتین که بعدها با حمایت استعمار پیر این مقوله در کشور فلسطین پیگیری گردید.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مساله قدس یک مساله محدود به دنیای اسلام نیست.

الله وردی دهقانی تصریح کرد: متاسفانه در تمام جنایاتی که در فلسطین اشغالی صورت می گیرد مجامع جهانی نیز سکوت اختیار کرده است و به نحوی در این جنایات شریک هستند و این عظم ملت های آزاده را برای ایستادگی در برابر این سکوت ظلمت بار می طلبد.

وی ادامه داد: مردم فلسطین با گرفتن روحیه از امام راحل که آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس نامیدند مقاومت را در برابر سازش برگزیده اند و به این امر باور دارند که رهایی قدس تنها با سلاح مقاومت و شعار ایستادگی محقق می شود.

این نماینده مجلس ابراز داشت: با این همه سردمداران فلسطینی به علت عدم اعتقاد به نیروی وحدت بخش اسلام همچنان نشستن بر سر میز مذاکره را به جای ماندن در سنگر مقاومت ترجیح می دهند و اخیرا نیز برای به نتیجه نرسیدن در زمینه سازش دوباره با آمریکا و اسرائیل در سر میز مذاکره نشستند.

دهقانی تاکید کرد: آزادی قدس نزدیک است و به زودی شاهد اضمحلال این رژیم غاصب خواهیم بود چرا که حتی کارشناسان آمریکایی نیز به این نتیجه رسیده اند اسرائیل باید به دنبال یک کشور جایگزین برای خود باشد.

محکومیت حمایت سلطه گران و قدرت های شیطانی از رژیم غاصب صهیونیستی، تقبیح سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم غاصب اسرائیل و نمایان سازی پیوند بیداری اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف از دیگر اهداف و راهبردی های کلان و عملیاتی روز جهانی قدس امسال است.

جهانی سازی و فراگیر کردن اعتراض و خروش جهان اسلام و ملل آزاده و حق طلب علیه رژیم صهیونیستی و نظام سلطه، تبیین ابعاد اثرگذاری و نقش آفرینی سرنوشت ساز روز جهانی قدس در تضعیف، تزلزل و فروباشی رژیم صهیونیستی و برجسته سازی نقش و دستاوردهای پیروزمندانه مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل غاصب است.

امسال نیز همانند سال های گذشته مردم بزرگوار و مسلمان ایران و دیگر مردمان آزاده جهان اسلام با راهپیمایی در روز قدس نفرت خود را به رژیم غاصب اسرائیل اعلام می کنند و با اتحاد با مسلمان های سراسر دنیا با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا آزادی قدس شریف را از چنگ اسرائیلی ها خواستار هستند.


گزارش از زهرا ناصران


نوشته شده در   جمعه 11 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode