ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 2 خرداد 1403
چهارشنبه 2 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 مرداد 1392     |     کد : 57337

آزادي قدس شريف نزديک است

اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با صدور بيانيه اي به مناسبت روز جهاني قدس اعلام کرد: آزادي قدس نزديک است و به زودي مسلمانان جهان پيروزي مقاومت ملت فلسطين را در اين سرزمين جشن خواهند گرفت.


تبریز – خبرگزاری مهر : اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با صدور بيانيه اي به مناسبت روز جهاني قدس اعلام کرد: آزادي قدس نزديک است و به زودي مسلمانان جهان پيروزي مقاومت ملت فلسطين را در اين سرزمين جشن خواهند گرفت.



به گزارش خبرگزاری مهر، در اين بيانيه آمده است : جدايي پاره تن اسلام از اين پيکره واحد براي امت اسلامي ضايعه اي است که با فرمان روح بخش و وحدت آفرين حضرت امام خميني (ره) مبني بر برپايي گراميداشت روز قدس به نقطه اي براي يد واحد شدن اين امت انجاميد و خوني تازه بر رگ هاي امت اسلامي دميد.

در ادامه اين بيانيه مي خوانيم: تاثير گذاري انقلاب اسلامي بر انتفاضه فلسطين نقطه عطف اين حرکت اسلامي است که با قيام ملت غيور اين کشور ، رعشه بر اندام صهيونيزم و مزدوران و هم پيمانان آن انداخته و همه آنها را بارها در حرکاتي انفعالي به سمت ايجاد صلح براي حفط تارهاي عنکبوت واد داشته است.

اين بيانيه مي افزايد: ذلت و زبوني اين رژيم منحوس به جايي رسيده است که اکنون بار ديگر در حرکتي منفعلانه دست به دامان تز شکست خورده صلح با اعراب زد و با وساطت فرزند ناخلف خويش يعني ايالات متحده با نابغه هاي عرب بر سر ميز سازش نشسته تا شايد راهي براي کاهش فشارها بر هيمنه پوشالي خود بيابد.

روز قدس ميعادگاه مدافعان واقعي حقوق بشر در جهان

دفتر منطقه شمالغرب کميسيون حقوق بشراسلامي طی بیانیه ای خطاب به مردم استان اعلام داشته است: بايد گفت روز جهاني قدس ، روز مطالبه حقوق پايمال شده ميليون‌ها انسان آزاده و مسلمان در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين از چنگال دژخيمان صهيونيست بوده و فرصت مناسبي براي حق طلبي ، عدالت خواهي و ابراز مخالفت با حکام ظالم و جور در سرتاسر عالم و بخصوص براي مردم تحت ستم فلسطين است.

این بیانیه می افزاید: همه مدافعين حقوق بشر و آزاديخواهان جهان بايد از اين فرصت نهايت استفاده و بهره برداري را نموده و همچنانکه بنيانگذار روز جهاني قدس فرموده اين روز فقط اختصاص به قدس نداشته و روز مقابله مستضعفين با مستكبرين عالم است.

در این بیانیه آمده است: جلوگيري از شکل گيري حکومت‌هاي مردم سالار در خاورميانه در دهه‌هاي اخير، حمايت غرب از کودتاهاي نظامي که آخرين آن تحولات اخير مصر است، حمايت از دولت‌هاي ارتجاعي و خانوادگي، مقابله با جنبش‌هاي آزاديبخش و عدم حمايت از روشنفکران و نويسندگان مستقل و متعهد و ايجاد محدوديت براي رسانه‌هاي مستقل و روشنگر و اعمال تحريم‌هاي بي‌رحمانه غذايي و دارويي عليه ملت‌هاي روبه پيشرفت و مستقل، مهمترين سياست‌هاي متخذه از سوي غرب در دهه‌هاي گذشته بوده و روز قدس فرصت و بهانه‌اي است براي اعتراض به اين سياست‌ها و برقراري مناسباتي عادلانه، آزاد و رو به پيشرفت با محوريت منافع و خواسته‌هاي مردم خاورميانه و جهان اسلام نه منافع و سياست‌هاي دول بيگانه و خارجي.

روز جهانی قدس روز فرهاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بیانیه خود به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

این بیانیه می افزاید : صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

در این بیانیه با تاکید بر حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی آمده است : جامعه ورزشی و جوانان آذربایجان شرقی در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر خواهند داد.



نوشته شده در   چهارشنبه 9 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode