ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 30 تير 1392     |     کد : 56832

توجه به اصول شهرسازی، زیربنای تبدیل تبریز به شهر مدرن کشور

شهردار تبریز گفت: تبدیل شدن تبریز به شهر مدرن طی سال‌های اخیر، محصول توجه جدی مدیریت شهری به استقرار و تقویت زیرساخت‌های علمی و اصولی شهرسازی و معماری شهری است.



شهردار تبریز گفت: تبدیل شدن تبریز به شهر مدرن طی سال‌های اخیر، محصول توجه جدی مدیریت شهری به استقرار و تقویت زیرساخت‌های علمی و اصولی شهرسازی و معماری شهری است.

خبرگزاری فارس: توجه به اصول شهرسازی، زیربنای تبدیل تبریز به شهر مدرن کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در نشست ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری منطقه پنج شهرداری تبریز با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های شهرداری منطقه پنج در ارایه خدمات موثر عمرانی، خدماتی به شهروندان ساکن در این منطقه افزود: وضعیت بسامان حاکم در منطقه پنج که حکایت از تدبیر و مدیریت با برنامه در تمام حوزه‌های فنی، عمرانی و خدماتی دارد، مایه قوت قلب مدیریت ارشد شهرداری و معاونت‌ها و مدیریت‌های مرکز است و پیشرو بودن مدیران و عوامل فنی، اجرایی و خدماتی این منطقه در اجرای برنامه‌های ابلاغی و مصوب، شاخص‌ترین ویژگی خدماتی منطقه پنج است.

شهردار تبریز در ادامه اثرات مدیریتی و خدماتی مدیریت فعلی شهرداری منطقه پنج در دو سال گذشته را کاهش مشکلات مربوط به شهرک‌های باغمیشه، رشدیه، ولی‌امر و بارنج، افزایش سطح خدمات‌رسانی به روستاهای کندرود، کرکج و بارنج، ساماندهی محلات حوزه استحفاظی، اتمام طرح تبادل امام علی (ع)، کاهش حجم ساخت و سازهای غیرمجاز و در مجموع ایجاد تحول اساسی و مشهود در این منطقه به لحاظ عمرانی، خدماتی و توسعه‌ای دانست و از تلاش‌های شهردار، معاونان و کارکنان این شهرداری قدردانی کرد.

وی در عین حال افزود: خوشبختانه رضایت مدیریتی معاونان شهرداری و بالاتر از این رضایتمندی مردمی از این منطقه قاطعانه و چشمگیر است و مدیریت ارشد شهرداری به دنبال حاکمیت چنین شیوه مدیریتی مبتنی بر تدبیر و برنامه‌محوری در دیگر مناطق شهرداری است.

یعقوب هوشیار شهردار منطقه پنج تبریز نیز در این نشست به عملکرد سال گذشته اشاره کرد و گفت: بودجه این منطقه در سال گذشته 450 میلیارد ریال بود که 180 درصد آن محقق شده است.

وی در این رابطه تصریح کرد: سال گذشته شاهد تحقق 92 درصدی اجرای پروژه‌های عمرانی بودیم و تمام پروژه‌هایی که اجرای آنها از سال 1391 شروع شده در آستانه افتتاح و بهره‌برداری قرار دارند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد یک سال گذشته منطقه در حوزه معاونت شهرسازی و معماری گفت: سال گذشته در صدور پروانه ساختمانی شاهد رشد 30 درصدی بودیم و مساحت زیربنایی پروانه صادر شده یک میلیون و 800 هزار متر مربع بوده است.

شهردار منطقه پنج تبریز در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد سه ماهه نخست امسال نیز اشاره کرد و گفت: بودجه امسال منطقه 90 میلیارد ریال تعیین شده است که 720 میلیارد ریال آن در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.

وی افزود: تا پایان خرداد ماه 63 درصد عملکرد عمرانی منطقه محقق شده است.

هوشیار همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی معاونان، مدیران و پرسنل این منطقه در تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده، گفت: 105 درصد بودجه نقدی و 105 درصد بودجه غیر نقدی این منطقه در سه ماهه نخست سال‌جاری محقق شده است.

شهردار منطقه پنج در پایان از صدور 322 پروانه ساختمانی در سه ماهه نخست سال ‌جاری خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.


نوشته شده در   يکشنبه 30 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode