ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 18 تير 1392     |     کد : 56287

رييس جمهور منتخب نبايد به مسائل ديني و فرهنگي بي اعتنا باشد

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه شهرستان تبريز ،در همايش طلايه داران تبليغ كه به همت اداره كل تبليغات اسلامي استان برگزار شد بر اهميت پرداختن به مسائل فرهنگي و اقتصادي توسط رييس جمهور منتخب در دولت يازدهم تاکيد کرد.


نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه شهرستان تبريز ،در همايش طلايه داران تبليغ كه به همت اداره كل تبليغات اسلامي استان برگزار شد بر اهميت پرداختن به مسائل فرهنگي و اقتصادي توسط رييس جمهور منتخب در دولت يازدهم تاکيد کرد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، آيت الله محسن مجتهد شبستري روز يکشنبه در همايش روحانيت که در محل مسجد جامع شهرستان تبريز در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد گفت: در شرايط فعلي ، مهم ترين نياز مردم و جامعه در مرحله نخست حل بحران اقتصادي در جامعه و ديگري پرداختن به مسائل فرهنگي است.


وي افزود: بايد همه مردم با حفظ وحدت بين خود به رييس جمهور منتخب در راستاي عملياتي کردن اهداف خود کمک کنند.


نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با بيان اينکه در انتخابات امسال ، مردم بار ديگر نشان دادند که پشتيبان ولي فقيه و روحانيت هستند گفت: روحانيت بايد به خصوص در ماه مبارک رمضان ، در برنامه هاي تبليغاتي خود ، مردم را به وحدت دعوت کنند چرا که دوران رقابت گذشته به دوران رفاقت تبديل شده است.


وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت:روحانيت به خصوص در ماه مبارک رمضان به تفسير قرآن بيش از پيش اهميت دهند چرا که مردم تشنه تفسير هستند.


آيت الله مجتهد شبستري با بيان اينکه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف ساخته خواهد گفت: روحانيت معزز با بهره گيري از عرق مذهبي مردم مومن استان نسبت به جمع آوري کمک براي ساخت اين صحن مقدس اقدام کنند.


وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه عمده شرافت ماه مبارک رمضان ، به خاطر نزول قرآن کريم است گفت: پرچم اسلام ، از دوران بعد از ائمه ، هميشه در دست روحانيت بوده است چرا که روحانيت ، ادامه دهندگان رسالت پيغمبران هستند.


امام جمعه تبريز مهم ترين ويژگي روحانيت را بصيرت داشتن آنان دانست گفت: روحانيت امروز بايد در کنار فعاليت هاي ديني و ترويج دين اسلام در مقابل عقايد فرق ضاله ، مثل عقايد سروش بايستند چرا که آنها با دلارهاي آمريکا و عربستان سعودي سعي مي کنند که عقايد جوانان ما را هدف بگيرند.


وي در پايان سخنان خود بر اهميت پرداختن به احکام کاربردي در ماه مبارک رمضان تاکيد کرد.


نوشته شده در   سه شنبه 18 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode