ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 خرداد 1392     |     کد : 55190

کدورت‌ها کنار رود و صمیمیت و مهربانی‌ آغاز شود

امام جمعه تبریز به عموم مردم شریف ایران و کاندیداها توصیه کرد از فردای انتخابات کدورت‌های احتمالی بر اثر رقابت کنار گذاشته شود و همه به قانون تمکین کرده و صفا، صمیمت و مهربانی‌ها آغاز شود.

امام جمعه تبریز به عموم مردم شریف ایران و کاندیداها توصیه کرد از فردای انتخابات کدورت‌های احتمالی بر اثر رقابت کنار گذاشته شود و همه به قانون تمکین کرده و صفا، صمیمت و مهربانی‌ها آغاز شود.
خبرگزاری فارس: کدورت‌ها کنار رود و صمیمیت و مهربانی‌ آغاز شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی این شهر انتخابات را عامل اقتدار نظام و حضور حداکثری ملت را دلیل بر امنیت حاکم در کشور دانست و تصریح کرد: دشمنان ماه‌هاست تلاش دارند تا مردم حضوری کم رنگ در انتخابات داشته باشند، هدف اصلی دشمنان بی‌پشتوانه کردن نظام اسلامی است، به عبارت دیگر مردم و حضور در صحنه ملت سرمایه اصلی نظام محسوب می‌شود.

وی برگزاری انتخابات را مهمترین اصل تحقق حاکمیت نظام مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و افزود: دشمنان با تاکتیک‌های رسانه‌ای و تبلیغات نرم و روانی ابتدا تلاش کردند تا اصل انتخابات را زیر سؤال ببرند و سپس مشروعیت نهادهای انقلابی را خدشه‌دار کنند، اما با شکست در این عرصه‌ها امروز وارد پروژه جدیدی شده‌اند که هدفش حضور حداقلی مردم پای صندوق‌های رأی است.

آیت‌الله مجتهدشبستری تصریح کرد: نخستین برنده این انتخابات ملت ایران هستند که با حضور خود مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام زدند.

خطیب جمعه تبریز اظهار داشت: امروز روز حماسه است روزی که ملت ایران از مدت‌ها قبل انتظار فرارسیدن آن را داشتند و شاهد هستیم که چگونه ملت حماسه سیاسی را محقق می‌کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از ساعات اولیه امروز شاهد حضور گسترده ملت در پای صندوق های رای هستیم و به طور حتم در ساعات بعد از ظهر، این حضور گسترده‌تر از قبل می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب اصلح اظهار کرد: یک شاخص برای تشخیص نامزد اصلح نگاه کردن به اطرافیان و حامیان نامزدها است ببینید بدحجاب‌ها از چه کسی حمایت می‌کنند با حجاب‌ها و متدین و انسان‌های پخته از چه کسی حمایت می‌کنند.

آیت الله شبستری از برخی بنرهای کاندیداهای خانم شورای اسلامی شهر در زمان تبلیغات انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در شهر غیور مردان تبریز بنرها و عکس‌هایی دیده می‌شود که هیچگونه با شئون اسلامی سازگار نیست و بسیار جای تعجب است چرا خجالت نمی‌کشند.



وی خاطر نشان کرد: مطمئنا مردم شریف آذربایجان و غیور تبریز به کسانی رای خواهند داد حجت شرعی داشته باشند و تحت تاثیر شعارهای بی‌پشتوانه و وعده‌های توخالی قرار نخواهند کرد.

آیت‌الله شبستری گفت: مردم مطمئنا در انتخاب کاندیدای خود حتما پایبندی به قانون، تعهد به ارزش‌های اسلامی و روحیه استکبارستیزی را مورد نظر می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به عموم مردم توصیه کرد تا به امروز رقابت بین هواداران مثل خود نامزدها وجود داشت و احیانا در اثر رقابت‌ها ممکن است کدورت‌های پیش آمده باشد، از فردا صمیمت و مهربانی‌‌ها آغاز شود و باصفا و صمیمت در کنار هم زندگی کنند.

وی تصریح کرد: امروز وحدت، انسجام و آرامش بیش از هر زمان دیگر مورد نیاز کشور است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه با ایجاد خودکفایی در تولیدات کشاورزی، بایستی در عرصه کشاورزی نیازی به بیگانگان نداشته باشیم ادامه داد: قسمت اعظمی از حماسه اقتصادی مورد اشاره رهبر معظم انقلاب بر دوش مدیران جهادکشاورزی بوده و لازم می‌دانم مجدداً تاکید کنم که حماسه اقتصادی بدون حماسه سیاسی محقق نمی‌شود.

آیت‌الله شبستری گفت: در شرایط فعلی کشور تقویت کشاورزی برای رسیدن به خودکفایی امری ضروری است و نه تنها باید در تولید محصولات کشاورزی به استقلال برسیم بلکه باید به صادرات این محصولات کشاورزی نیز برسیم. 


نوشته شده در   جمعه 24 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode