ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 خرداد 1392     |     کد : 55187

مردم آذربایجان شرقی حماسه آفرینان دیروز و امروز

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آذربایجان‌شرقی از آغاز رای‌گیری در سه هزار و 128 شعب اخذ رای در سطح انتخابیه استان آذربایجان شرقی خبر داد.

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آذربایجان‌شرقی از آغاز رای‌گیری در سه هزار و 128 شعب اخذ رای در سطح انتخابیه استان آذربایجان شرقی خبر داد.
محمدعلی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از مجموع سه هزار و 128 شعبه اخذ رای در سطح شهرهای و روستاهای آذربایجان‌شرقی، دو هزار و 462 شعبه ثابت و 666 شعبه سیار می باشد.

وی مجموع افراد دخیل در امر برگزاری این دوره از انتخابات را 57 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این افراد در قالب هیات‌های اجرایی، نظارت، نیروی انتظامی و هیات‌های بازرسی انجام وظیفه می نمایند.

نصرتی تصریح کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور، در آذربایجان‌شرقی تعداد دو میلیون و 831 هزار و 886 نفر واجد شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشند.

وی اضافه کرد: رای اولی‌های استان آذربایجان‌شرقی در این انتخابات نیز 58 هزار و 769 نفر می باشند که سهم آقایان رای اولی از این تعداد 29 هزار و 959 نفر و سهم خانمها 28 هزار و 810 نفر می باشد.


رئیس ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: تمام تمهیدات و مقدمات فنی و تجهیز امکانات و همچنین تامین نیروهای مورد نیاز برای حضور در شعب اخذ رای اتخاذ و فراهم شده است و هیچگونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی، با بیان اینکه از مدت‌ها قبل تجهیزات فنی از قبیل رایانه‌های مورد نیاز شعبات اخذ رای تامین شده است، افزود: در حال حاضر هیچ نوع مشکل امنیتی در حوزه‌های انتخابیه استان وجود ندارد و آرامش و امنیت و سلامت در تمام این حوزه‌ها برقرار بوده و برنامه‌های زمان‌بندی شده ستاد انتخابات نیز سیر طبیعی و معمولی خود را طی می‌کند.

استان آذربایجان‌شرقی با جمعیت سه میلیون و 700 هزار نفری و با تاریخی سراسر رشادت و ایستادگی، یکی از نقاط مهم و اثرگذار بر این دوره از انتخابات است.


نوشته شده در   جمعه 24 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode