ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 خرداد 1392     |     کد : 55153

شمارش آرای انتخابات شورا تا روز شنبه

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به کثرت نامزدهای شوراهای اسلامی پیش‌بینی می‌کنیم شمارش آرای این انتخابات تا روز شنبه طول بکشد و به این ترتیب اعضای شعب اخذ رأی بیش از 48 ساعت در محل شعبه حضور خواهند داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به کثرت نامزدهای شوراهای اسلامی پیش‌بینی می‌کنیم شمارش آرای این انتخابات تا روز شنبه طول بکشد و به این ترتیب اعضای شعب اخذ رأی بیش از 48 ساعت در محل شعبه حضور خواهند داشت.
خبرگزاری فارس: شمارش آرای انتخابات شورا تا روز شنبه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات در روز جمعه 24 خرداد اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه آذربایجان شرقی همراه با سایر هموطنان خود برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی لحظه‌شماری می‌کنند.

وی در خصوص میزان آمادگی آذربایجان شرقی برای برگزاری انتخابات 24 خرداد، گفت: پیش‌بینی‌های لازم از جهات مختلف از جمله آموزش نیروی انسانی، آزمایش سخت‌افزارها و تمهیدات نرم‌افزاری صورت گرفته و خوشبختانه هیچ مشکلی در روند برگزاری این انتخابات نخواهیم داشت.

علیرضابیگی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در 59 شهر و 1770 روستای آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، افزود: در این انتخابات دو میلیون و 600 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که بیش از 11 هزار و 600 کاندیدا در معرض انتخاب آنها قرار خواهند گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی، انتخابات را مردم برگزار می‌کنند، اظهار داشت: به جهت ویژگی مردمی بودن انتخابات، در این دوره در هر شعبه اخذ رأی بین 70 تا 90 نفر حضور در بخش‌های مختلف خواهند داشت و در مجموع حدود 70 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظتی کار برگزاری انتخابات روز جمعه را در آذربایجان شرقی بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از 3200 صندوق اخذ رأی در آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده، ابراز داشت: رأی‌گیری از ساعت هشت صبح روز جمعه به مدت ده ساعت آغاز و بسته به نظر وزیر کشور تمدید خواهد شد.

علیرضابیگی با بیان اینکه شمارش آرا بلافاصله بعد از اتمام زمان رأی‌گیری آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به کثرت نامزدهای شوراهای اسلامی پیش‌بینی می‌کنیم شمارش آرای این انتخابات تا روز شنبه طول بکشد و به این ترتیب اعضای شعب اخذ رأی بیش از 48 ساعت در محل شعبه حضور خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به حساسیت برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، عنوان کرد: این انتخابات هم به جهت وسعت شرکت‌کنندگان و به ویژه انتخابات ریاست جمهوری به جهت اثرگذاری در منطقه خاورمیانه حادثه مهمی محسوب می‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 23 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode