ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1392     |     کد : 55039

535 بازرس روند برگزاری انتخابات را در آذربایجان شرقی رصد می‌کنند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی از حضور 535 بازرس در شعب اخذ رأی این استان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی از حضور 535 بازرس در شعب اخذ رأی این استان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

خبرگزاری فارس: 535 بازرس روند برگزاری انتخابات را در آذربایجان شرقی رصد می‌کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط  عمومی استانداری آذربایجان شرقی، بهلول نعمتی در نشست اعضای هیئت‌های بازرسی انتخابات استان، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات در هر شهرستان و بخش، سه نفر به عنوان اعضای شبکه بازرسی انتخاب شده‌اند و برای هر 10 صندوق نیز یک بازرس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بستر لازم برای نظارت و پیگیری اجرای صحیح انتخابات 24 خرداد فراهم شده است، افزود: برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تجربه جدیدی است که برگزاری سالم و کامل آن دقت بیشتر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی را می‌طلبد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبتنی بر آرای ملت اداره می‌شود و با توجه به این که تقریبا هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده، خوشبختانه مسئولان، با شیوه اجرای انتخابات آشنایی کامل دارند.

وی با بیان این که بهترین افراد هر منطقه به عنوان معتمدین هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخاب می‌شوند، افزود: تمام این افراد باید با دقت، توجه و نظارت کافی زمینه‌ای فراهم کنند تا مردم نسبت به سلامت انتخابات اطمینان خاطر داشته باشند.

نعمتی همچنین اجرای دقیق قانون و اشرافیت بازرسان به قوانین انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و از بازرسان انتخاباتی خواست اطلاعات خود را در خصوص قوانین، به ویژه در بحث بازرسی افزایش دهند. 


نوشته شده در   سه شنبه 21 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode