ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 خرداد 1392     |     کد : 54994

طرح مسکن مهر توقف ناپذیر است / پروژه‌های مسکن مهر با شتاب در حال اجراست

استاندار آذربایجان شرقی شمار مسکن مهر استان را 95 هزار واحد اعلام کرد و با بیان این که بخش قابل توجهی از این تعهد به نتیجه رسیده،گفت: روند اجرای این طرح قابل توقف نیست و بقیه پروژه‌های مسکن مهر استان نیز با شتاب در حال اجراست.

خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی شمار مسکن مهر استان را 95 هزار واحد اعلام کرد و با بیان این که بخش قابل توجهی از این تعهد به نتیجه رسیده،گفت: روند اجرای این طرح قابل توقف نیست و بقیه پروژه‌های مسکن مهر استان نیز با شتاب در حال اجراست.احمد علیرضابیگی صبح امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهره‌برداری از 67 هزار واحد مسکن مهر در استان، اتمام و تحویل 45 هزار واحد مسکن مهر را جزو اولویت‌های جاری بخش مسکن استان عنوان کرد و افزود:  امیدواریم بر اساس تصمیمات، شاهد به نتیجه رسیدن این طرح تا پایان شهریور سال جاری باشیم.



وی با اعلام این که 87 درصد واحدهای فاز چهار شهر جدید سهند تکمیل شده است، بر تسریع در ایجاد زیرساخت‌های خدماتی این فاز تاکید کرد.



استاندار آذربایجان شرقی اعتراف نامزدهای ریاست جمهوری به آثار مثبت طرح مسکن مهر به رغم رویکرد انتقادی‌ به برنامه‌های دولت دکتر احمدی نژاد را نشانگر حقانیت این طرح دانست و با اشاره به استفاده تبلیغاتی این نامزدها از طرح مسکن مهر، افزود: آنان دریافته‌اند که وعده پیگیری این طرح هم می‌تواند موجب جلب آرای بیشتر شود.



وی همچنین با تاکید بر تحویل دفترچه‌های فروش اقساطی به متقاضیان مسکن مهر، از اداره کل راه و شهرسازی و کمیته راهبردی مسکن مهر خواستار پیگیری جدی این موضوع شد.



علیرضابیگی با قدردانی از خدمات شرکت گاز استان و سایر شرکت‌های خدمات‌رسان، اظهار داشت: سهم این شرکت‌ها از محل اعتبارات استانی تامین شده و این شرکت‌ها باید تامین سهم خود از اعتبارات ملی را از طریق وزارتخانه‌های مربوط پیگیری کنند.



استاندار آذربایجان شرقی همچنین پیشرفت طرح نوسازی بافت فرسوده استان را قابل قبول ندانست و از دستگاه‌های مسئول خواست در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.




نوشته شده در   دوشنبه 20 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode