ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 خرداد 1392     |     کد : 54903

ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان

استاندار آذربایجان‌شرقی، مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان، ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با خانواده‌های شهدا عنوان کرد
ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان
استاندار آذربایجان‌شرقی، مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان، ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
خبرگزاری فارس: ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدا و با حضور در منزل تعدادی از خانواده شهدا، تکریم از خانواده شهدا را توفیق الهی برای ادای دین به رشادت‌های غیورمردان دفاع مقدس بیان کرد.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام، با خانواده معظم این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در منزل خانواده مکرم شهیدان یعقوب و جعفر نافذ فرشبافی و همچنین خانواده معظم سه شهید رضا، ابراهیم و علی ابراهیمی و خانواده سه شهید معزز محمدرضا، علیرضا و یعقوب صبور، عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون مقدس شهدا عنوان کرد و تکریم از خانواده معظم شهدا را وظیفه عمومی و همگانی آحاد جامعه دانست.

علیرضابیگی گفت: خدمت به خانواده محترم شهدا در حقیقت موهبت و توفیق الهی برای ادای دین به رشادت‌ها و جانفشانی‌های غیورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به عزم جدی دولتمردان به ارتباط بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم به ویژه گروه‌های مرجع از جمله خانواده‌های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: در سایه این سیاست امروز مردم فاصله‌ای بین خود و حکومت احساس نمی‌کنند و اعتماد دو سویه بین دولت و مردم برقرار است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان، ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در عین حال مسئولان از رسیدگی به مشکلات بزرگ و کوچک خانواده‌های شهدا نیز نباید غافل باشند.


نوشته شده در   شنبه 18 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode