ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392     |     کد : 54848

رقابت 12 هزار نامزد در ماراتن شوراهای شهر و روستای آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از رقابت 12 هزار نامزد در انتخابات شورا در 59 شهر و یک هزار و 795 روستای استان خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از رقابت 12 هزار نامزد در انتخابات شورا در 59 شهر و یک هزار و 795 روستای استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: رقابت 12 هزار نامزد در ماراتن شوراهای شهر و روستای آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: از ساعاتی پیش تبلیغات رسمی بیش از 12 هزار نامزد انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فاصله هشت روز به رقابت بزرگ انتخابات سال 92 آغاز شده است.



رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: بر اساس قانون، تبلیغات شوراهای اسلامی هشت روز قبل از روز رأی‌گیری، 16 خرداد آغاز و 24 ساعت مانده به شروع اخذ رأی به پایان خواهد رسید.



معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی، در خصوص آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده، اظهار داشت: پس از بررسی هیأت‌های اجرایی و نظارت، در نهایت افزون بر 12هزار تن از داوطلبان این انتخابات، واجد شرایط شرکت در رقابت انتخاباتی تشخیص داده شدند.



نصرتی در ادامه تصریح کرد: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از شش هزار نفر به عنوان اعضای شوراها در استان آذربایجان شرقی انتخاب خواهند شد که 349 نفر در 59 شهر و  پنج هزار و 703 نفر در حدود  1795  روستای استان به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی انتخاب خواهند شد.



معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه، ساز و کارهای لازم برای برخورد با تخلفات از طریق ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی پیش‌بینی شده و سازمان‌های مسئول با متخلفان برخورد خواهند کرد، افزود: از تمام کسانی که مخلصانه برای خدمت به اسلام و مردم به صحنه آمده‌اند می‌خواهیم در چارچوب قانون و اخلاق حرکت کنند.



رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، با تاکید بر همدلی و وفاق و هماهنگی مسئولان و اعضای این ستاد برای پیشبرد امور اجرایی انتخابات گفت: امیدواریم شاهد حماسه‌ای به یادماندنی باشیم که تعیین کننده آینده کشور بوده و دستاوردی عظیم برای کشور محسوب می‌شود.




نوشته شده در   جمعه 17 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode