ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 خرداد 1392     |     کد : 54814

رقابت 427 نفر برای 21 کرسی شورای شهر تبریز

فرماندار تبریز از رقابت 427 نفر برای 21 کرسی شورای اسلامی این شهر خبر داد.

فرماندار تبریز از رقابت 427 نفر برای 21 کرسی شورای اسلامی این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: رقابت 427 نفر برای 21 کرسی شورای شهر تبریز
محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از ثبت‌‌نام یک‌هزار و 11 نفر برای انتخابات شهر و روستا در شهرستان تبریز خبر داد‌ و‌ تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته از این تعداد، منهای 32 نفری که انصراف دادند، 38 نامزد بنا به مستندات قانونی رد‌صلاحیت شدند.

فرماندار تبریز در ادامه افزود: در شهر تبریز 488 نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان 26 نفر انصراف داده و 427 نفر تایید صلاحیت شدند.

وی تاکید کرد: از این میزان همچنین 35 نفر بنا بر عدله موجود رد صلاحیت شدند.

این مسئول اضافه کرد: در شهر خسروشاه نیز 18 نفر برای پنج کرسی شورای شهر ثبت‌نام کرده بودند که دو نفر انصراف داده  و هیچ رد صلاحیتی انجام گرفته گرفته است.

چمنی اضافه کرد: در شهر سردرود نیز 20 نفر ثبت‌نام کرده بودند که یک نفر انصراف داده و یک  نفر نیز رد صلاحیت شده و 18 نفر برای هفت کرسی شورای این شهر با هم رقابت خواهند کرد.

فرماندار تبریز گفت: در شهر باسمنج نیر برای پنج کرسی شورای شهر این شهر 19 نقر ثبت نام کرده بودند که سه نفر انصراف داده و دو نفر رد صلاحیت شدند و 14 نفر باهم رقابت خواهند کرد.

وی در زمینه حضور حماسی در انتخابات نیز تاکید کرد: امروز تحلیلگران سیاسی در دنیا بر نحوه گستردگی شرکت مردم در انتخابات نظر دارند و از نظر آنان نظام و حکومتی مستحکم‌ است که تعداد بیشتری از مردم آن کشور در پای صندوق‌های رای بیایند چرا که این امر نشانه وحدت، استقلال، استحکام و سربلندی نظام است.



این مسئول با اشاره به تحرکات دشمن در خصوص القائات گوناگون همچنین سیاه‌نمایی در اقتصاد و مدیریت کشور گفت: بصیرت و آگاهی مردم باعث خواهد شد تا این توطئه نیز همچون گذشته خنثی شود.



فرماندار تبریز گفت: همه باید در انتخابات تسلیم قانون باشند و هرچه قانون گفته است به آن عمل کنند،اگر شبهه‌ای هم ایجاد شد از مسیر قانونی به آن شبهه رسیدگی شود.



چمنی گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه با هوشیاری، آگاهی و بصیرت این حقیقت را به به اثبات خواهند رساند که ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در هر شرایطی پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.



وی با بیان اینکه دشمنان نظام از حضور مردم در صف‌های به هم فشرده پای صندوق‌های رأی در هراس هستند، گفت: بزرگ‌ترین جهاد در این روز حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode