ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 آبان 1388     |     کد : 5450

وحشت شدید وهابیون سعودی از زیارت قبور ائمه بقیع !

شيوخ وهابي و ماموران امر به معروف مستقر در حرم نبوي و قبرستان بقيع که نماز خواندن، زيارت و اساسا حضور زائران شيعي در اين مکان هاي مقدس همواره دغدغه خاطرشان بوده است به تازگي باب نصيحت را بازکرده اند و شيعيان را از دعا کردن و شفاعت قرار دادن ائمه پرهيز مي دارند...

شيوخ وهابي و ماموران امر به معروف مستقر در حرم نبوي و قبرستان بقيع که نماز خواندن، زيارت و اساسا حضور زائران شيعي در اين مکان هاي مقدس همواره دغدغه خاطرشان بوده است به تازگي باب نصيحت را بازکرده اند و شيعيان را از دعا کردن و شفاعت قرار دادن ائمه پرهيز مي دارند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از  ابنا، با باز شدن در قبرستان بقيع پس از نماز صبح و قرار گرفتن اين شيوخ و ماموران در اين مکان مقدس، برخي از آنان که فارسي صحبت مي کنند زائران اهل قبور متبرک بقيع را اندرز مي دهند.

يکي از اين ماموران سعودي امروز به تعبيري در مقابل قبر منور حضرت ام البنين لب به سخن گشوده و زائران شيعي و بخصوص ايراني را با استناد به آيات قرآني و تفسيرهاي شخصي تلاش مي کرد به هر نحو آن را به دين ربط دهد، از دعا و شفيع قرار دادن حضرت رسول(صلی الله علیه واله وسلم) و ائمه (علیهم السلام) در اجابت دعا منع مي کرد.

اين شيخ عربستاني که با هيجان صحبت مي کرد، دائما مي گفت معني ندارد که شما براي اجابت دعاي خود افراد را واسطه قرار دهيد و مثلا بگوئيد "يا علي مدد"، "يا حسين" و يا فاطمه.

به عقيده اين شيخ نبايد از مردگان طلب شفاعت کرد بلکه بايد از خدا بي واسطه در صورتيکه درخواستتان معقول است ، درخواست کنيد!.

سخنان اين شيخ سعودي با انزجار زائران ايراني و نگاه تمسخر آميز روحانيون حاضر در بقيع روبه رو شد.

مامور سعودي که در کنارش ماموران انتظامي قرار داشتند به رغم مشاهده فضاي انزجار شيعيان از سخنان وي، تا ساعاتي به ايراد عقايد و تفسيرهاي شخصي خود به زبان هاي فارسي و عربي پرداخت.

روحانيون در هنگام سخنراني اين فرد، زائران را به حفظ آرامش و عبور از نقطه مقابل اين مامور سعودي و ادامه زيارت بقيع ترغيب کردند.

سخنان وهن آميز اين فرد در حالي در بقيع و در مقابل قبور متبرک ائمه (علیهم السلام) ايراد مي شد که زائران شيعي از خواندن هر گونه دعا و زيارت منع مي شوند و حتي در بسياري از موارد ذکر مصيبت به صورت زمزمه و يا گريستن ممنوع است .

 

 


نوشته شده در   چهارشنبه 20 آبان 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode