ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 خرداد 1392     |     کد : 54299

آیت الله مجتهد شبستری: شورای نگهبان تضمین کننده ادامه حیات اسلامی نظام است/رد صلاحیت به معنی ناصالح بودن نیست

امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دشمنی بیگانگان با شورای نگهبان به خاطر تاثیر ان بر روند ...


آیت الله مجتهد شبستری: شورای نگهبان تضمین کننده ادامه حیات اسلامی نظام است/رد صلاحیت به معنی ناصالح بودن نیست
خبرگزاری مهر: امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دشمنی بیگانگان با شورای نگهبان به خاطر تاثیر ان بر روند حفظ ارزش های نظام اسلامی گفت: رهبر انقلاب تعبیر بسیار زیبایی در این باره دارند که در آن شورای نگهبان به عنوان تضمین کننده ادامه حیات اسلامی نظام مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز با اشاره به نقش شورای نگهبان در پاسداری از ارزش های نظام اسلامی کشورمان اظهار داشت: تشخیص شورای نگهبان موافق اسلام ، قانون و میزان است که همه باید آن را بپذیرند.

وی ابراز داشت: تضعیف و توهین به شورای نگهبان امری خطرناک برای اسلام است و همیشه انحرافات به تدریج ایجاد می شود از این رو کسانی که شعار قانون مداری داده اند ، باید آن را در عمل اثبات کنند و بعد از انتخابات نیز به رای مردم احترام بگذارند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه کسانی که صلاحیت انها احراز نشده باید در مقابل قانون تمکین کنند افزود: تمکین از نظر شورای نگهبان تمکین از قانون اساسی است.

وی از کاندیداهای ریاست جمهوری کشور نیز خواست تا با التزام و احترام به قانون و نصب العین قرار دادن اخلاق و مصالح کشور برای برگزاری انتخابات در شان و تراز ملت ایران و نظام اسلامی سهم خود را در برگزاری جشن 24 خرداد به خوبی ایفا کنند.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: در طول حیات 34 انقلاب اسلامی این شورا وظایف خود را به خوبی انجام داده و مردم و عزیزانی که رد صلاحیت شده اند باید بدانند رد صلاحیت به معنای ناصالح بودن نیست بلکه می توانند در مسئولیت های دیگر ادای وظیفه کنند.

وی همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره روز سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر گفت: این روز به عنوان روز مقاومت و پایداری روز تاریخ سازی برای کشورمان در تاریخ محسوب می شود چرا که فرزندان این ملت با نثار خون خود ثابت کردند که کسانی که به تمامیت ارضی این کشور و آرمان های آن دست اندازی کنند به سرنوشتی بدتر از صدام و صدامیان دچار خواهند شد.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: عملیات غرور آفرین بیت المقدس توانست علاوه بر آزاد سازی خرمشهر 15 هزار کیلومترمربع از خاک میهن اسلامی را از چنگ نیروهای بعثی خارج کند و ما برای شهدا ، جانبازان و ایثارگران این دوران مقدس از درگاه خداوند اجر اخروی مسئلت داریم.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین میلاد با سعادت امیرمومنان امام علی علیه السلام را تبریک گفت و ایشان را بهترین الگوی مردان جهان برای در پیش گرفتن راه سعادت و خدمت به خلق خدا معرفی کرد.


نوشته شده در   جمعه 3 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode