ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392     |     کد : 52698

جلوگیری از ورود افراد ناصالح، قانون‌گریز به شورا شهر تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از ورود افراد ناصالح، ترویج کننده ضد ارزش‌ها و قانون‌گریز به شورای شهر تبریز هشدار داد و گفت: مبادا افرادی به شورای شهر تبریز راه یافته و شورا را متشنج و لطمه به حیثیت شهر وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی هشدار داد

جلوگیری از ورود افراد ناصالح، قانون‌گریز به شورا شهر تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از ورود افراد ناصالح، ترویج کننده ضد ارزش‌ها و قانون‌گریز به شورای شهر تبریز هشدار داد و گفت: مبادا افرادی به شورای شهر تبریز راه یافته و شورا را متشنج و لطمه به حیثیت شهر وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امشب در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی در سالن جمهوری اسلامی فرمانداری تبریز مشارکت‌ حماسی مردم در انتخابات خرداد ماه امسال را از ضروریات نامگذاری سال‌جاری به نام «حماسه سیاسی» دانست و اظهار کرد: حضور سیاسی مردم در انتخابات پیش‌رو نشان‌دهنده تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و تثبیت نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و مقام معظم رهبری است. حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند حماسه بزرگی باشد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شرکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات آینده خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و یاس آنها را به دنبال دارد، افزود: این مشارکت نشان خواهد داد که مشکلات تاثیری در عزم و اراده ملت ایران ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت نام گسترده و از اقشار مختلف مردم در شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: هرچند چنین آماری نشان دهنده استقبال مردم از انتخابات شوراهاست اما باید هیئت‌های نظارت و اجرایی در بررسی صلاحیت‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهند تا مبادا افرادی به شورا راه یابند که وزانت شورا از بین برود.

نباید حیثیت تبریز و آذربایجان را مخدوش کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی شورا شهر تبریز شاهد بروز مسائل حاشیه‌ای و تشنج بودیم، خاطرنشان کرد: افرادی به شورا نروند که شورای شهر را متشنج کنند و حیثیت تبریز و آذربایجان را مخدوش کنند.

این مقام مسئول از هیئت‌های اجرایی و نظارت خواست در بررسی صلاحیت‌ها دقت بیشتری کنند تا افراد ترویج کننده فساد، ناصالح و غیرمتعهد به شورا راه نیابند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید جلوی ورود افراد ناصالح، ترویج کننده ضد ارزش‌ها و قانون گریز به شوراهای اسلامی گرفته شده و در شوراهای اسلامی به خصوص در شهرهای بزرگ باید افرادی قانون مدار و مسئولیت‌پذیر وارد شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی کلید واژه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مشارکت مردم دانست و افزود: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های دشمن است.

وی گفت: نظر به اینکه در 24 خرداد شاهد انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم بود حضور گسترده و آگاهانه مردم غیور می‌تواند حماسه سیاسی را رقم بزند این مشارکت نشان خواهد داد که مشکلات تاثیری در عزم و اراده ملت ایران ندارد.


نوشته شده در   سه شنبه 3 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode