ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 13 اسفند 1391     |     کد : 50570

بسیج منابع از سوی دولت، راهگشای حمایت از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: گستردگی اختیارات مسئولان در دولت احمدی‌نژاد و بسیج منابع از طریق صندوق ذخیره ارزی، صندوق توسعه ملی راهگشای حمایت هرچه بیشتر از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ابعاد استانی و شهرستانی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بسیج منابع از سوی دولت، راهگشای حمایت از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: گستردگی اختیارات مسئولان در دولت احمدی‌نژاد و بسیج منابع از طریق صندوق ذخیره ارزی، صندوق توسعه ملی راهگشای حمایت هرچه بیشتر از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ابعاد استانی و شهرستانی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان سراب که در تهران برگزار شد، برگزاری این همایش را عاملی مؤثر در توسعه زیرساخت‌های سراب دانست و اظهار داشت: تأمین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی، رونق هرچه بیشتر این منطقه را درپی خواهد داشت.

وی ادامه داد: حضور مسئولان محلی و استانی در این همایش، نشان‌دهنده ایمان و اعتقاد به موضوع سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های استان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برگزاری این همایش، نشان‌دهنده ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی لازم برای اجرای مباحث اقتصادی در شهرستان سراب است، به رویکرد مدیریت استان در حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری اشاره و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران سرابی ساکن در نقاط مختلف کشور، تعلق خاطر و دلبستگی به شهر خود دارند؛ بنابراین باید حضور فعال‌تری در ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان داشته باشند.

وی تصریح کرد: توسعه، آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان سراب در موضوعات مختلف گردشگری، صنعت و معدن، عمران و خدمات و کشاورزی، به عنوان الگوی سرمایه‌گذاری ناظرانی خواهد بود که همواره موقعیت‌های اقتصادی را رصد می‌کنند.

علیرضابیگی به حضور مؤثر مدیران استانی در پانل‌های مختلف این همایش اشاره کرد و افزود: اراده مجموعه مدیران استان برای توسعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رفع موانع اقتصادی استان است.



وی در پایان با اشاره به مقدمات برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در اردیبهشت سال آینده یادآور شد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان سراب، به عنوان مقدمه‌ای موفقیت‌آمیز در برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خواهد بود.

گفتنی است، اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سراب، با هدف معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان، با حضور 350 نفر از سرمایه‌گذاران سرابی مقیم تهران و کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و کارشناسان مرتبط با حوزه اقتصاد در سالن اجتماعات مسجد امیرالمومنین(ع) تهران برگزار شد و طی آن، از میان 72 طرح ارائه شده به دبیرخانه این همایش، قرارداد 30 طرح منعقد شد.


نوشته شده در   يکشنبه 13 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode