ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391     |     کد : 50463

معرفی کتاب سال تبریز برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از برنامه‌ریزی و تلاش همه‌جانبه این سازمان برای برگزاری آبرومند و باشکوه جایزه ادبی تبریز و نیز کتاب سال تبریز طی روزهای آینده خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

معرفی کتاب سال تبریز برگزار می‌شود 

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از برنامه‌ریزی و تلاش همه‌جانبه این سازمان برای برگزاری آبرومند و باشکوه جایزه ادبی تبریز و نیز کتاب سال تبریز طی روزهای آینده خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سیدرضا علوی که در آیین اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی موغامی فجر آذربایجان اظهارداشت: هرچند باید امروز شاهد برگزاری چندمین دوره جشنواره موسیقی موغام می‌بودیم؛ اما همین سرآغاز را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در سال‌های آینده این جشنواره با استقبال گسترده‌تر هنرمندان و مردم مواجه شود تا بتواند نقش تاثیرگذار خود را به درستی ایفا کند.

رئیس ستاد برگزاری این جشنواره ضمن تشکر از شهردار تبریز و هیئت مدیره سازمان که امکانات و زمینه‌های برگزاری این جشنواره را فراهم کردند، از تلاش مجدانه و شبانه‌روزی همکاران سازمان برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر جشنواره قدردانی کرد و افزود: عزمی همگانی در جریان بود تا نخستین جشنواره سراسری موسیقی فجر مقامی آذربایجان به بهترین شکل ممکن برگزار شود و خدا را شاکریم که تا حد توان، ارج و ارزش این هنر را پاس داشته‌ایم.

وی همچنین از تمام پیشکسوتان و هنرمندان برجسته‌ای که در مقام مشاوره، هیئت برگزاری را یاری رسانده‌اند، قدردانی کرده و بر نقش ارزشمند بزرگان در برگزاری هرچه بهتر و بی نقص‌تر جشنواره تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با چنین اقداماتی، اشعار و معانی سرشار از مغز و مفهوم بزرگانی همچون ابوالقاسم نباتی و ملا محمد فضولی بیش از پیش در متن زندگی اقشار مختلف مردم جریان یابد.

علوی در عین حال از برنامه‌ریزی و تلاش همه‌جانبه این سازمان برای برگزاری آبرومند و باشکوه جایزه ادبی تبریز و نیز کتاب سال تبریز طی روزهای آینده خبر داد.


نوشته شده در   جمعه 11 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode